Warning

 

Close

Confirm Action

Are you sure you wish to do this?

Confirm Cancel
Member Login
Posted: 6/12/2003 5:36:58 PM EDT
I say bubble all the way!
Link Posted: 6/12/2003 5:45:46 PM EDT
[Last Edit: 6/12/2003 5:57:39 PM EDT by bvmjethead]
[Girl] Oh my god, Becky, look at her butt It is so big She looks like one of those rap guys girlfriends Who understands those rap guys They only talk to her because she looks like a total prostitute, ok? I mean her butt It's just so big I can't believe it's so round It's just out there I mean, it's gross Look, she's just so black [Sir Mix-a-Lot] I like big butts and I can not lie You other brothers can't deny That when a girl walks in with an itty bitty waist And a round thing in your face You get sprung Wanna pull up front Cuz you notice that butt was stuffed Deep in the jeans she's wearing I'm hooked and I can't stop staring Oh, baby I wanna get with ya And take your picture My homeboys tried to warn me But with that butt you got Me so horny Ooh, rub all of that smooth skin You say you wanna get in my Benz Well use me, use me cuz you ain't that average groupy I've seen them dancin' The hell with romancin' She sweat, wet, got it goin' like a turbo 'Vette I'm tired of magazines saying flat butt's the only thing Take the average black man and ask him that She gotta pack much back, so... Fellas (yeah), fellas (yeah) Has your girlfriend got the butt (hell yeah) Well shake it, shake it, shake it, shake it, shake that healthy butt Baby got back (LA face with Oakland booty) I like'em round and big And when I'm throwin' a gig I just can't help myself I'm actin like an animal Now here's my scandal I wanna get you home And ugh, double ugh, ugh I ain't talkin' bout Playboy Cuz silicone parts were made for toys I wannem real thick and juicy So find that juicy double Mixalot's in trouble Beggin' for a piece of that bubble So I'm lookin' at rock videos Watchin' these bimbos walkin' like hoes You can have them bimbos I'll keep my women like Flo Jo A word to the thick soul sistas I wanna get with ya I won't cus or hit ya But I gotta be straight when I say I wanna f*** Til the break of dawn Baby, I got it goin on A lot of pimps won't like this song Cuz them punks like to hit it and quit it But I'd rather stay and play Cuz I'm long and I'm strong And I'm down to get the friction on So ladies (yeah), ladies (yeah) If you wanna role in my Mercedes (yeah) Then turn around Stick it out Even white boys got to shout Baby got back (LA face with the Oakland booty) Yeah baby When it comes to females Cosmo and got nothin to do with my selection 36-24-36 Only if she's 5'3" So your girlfriend rolls a Honda Playin' workout tapes by Fonda But Fonda ain't got a motor in the back of her Honda My anaconda don't want none unless you've got buns hon You can do side bends or sit-ups, but please don't lose that butt Some brothers wanna play that hard role and tell you that the butt need to go So they toss it and leave it And I pull up quick to retrieve it So Cosmo says you're fat Well I ain't down with that Cuz your waste is small and your curves are kickin' And I'm thinkin' bout stickin' To the beanpole dames in the magazines You ain't it Miss Thang Give me a sista I can't resist her Red beans and rice didn't miss her Some knucklehead tried to dis Cuz his girls were on my list He had game but he chose to hit 'em And pulled up quick to get with 'em So ladies if the butt is round And you wanna triple X throw down Dial 1-900-mixalot and kick them nasty thoughts Baby got back
Link Posted: 6/12/2003 6:42:03 PM EDT
In between.... I want to see the thong between the checks! Not hidden, not flattened
Link Posted: 6/12/2003 6:43:28 PM EDT
A gal has got to have a pretty face, a pleasing personality and inteligence for me. So for me I guess eyes are more important than her butt but respectable boobies are required! [:)]
Link Posted: 6/12/2003 8:35:39 PM EDT
Its looking like most agree with me[:D]
Link Posted: 6/12/2003 10:07:19 PM EDT
LOL - Sir Mix A Lot - hav'ta agree. [:D] Likes women with nice "accessories" and he's progun.
Link Posted: 6/12/2003 10:35:11 PM EDT
Should have been able to check multiples... you use the hads to check out the butt while you're looking in their eyes..... so easy (BTW, beautiful eyes are very interesting, but you tend to freak alot of women out by staring at their eyes. They understand staring at breasts or butt, but for some reason are weirded out when you stare at their eyes...at least the strange ones I have met.)
Link Posted: 6/12/2003 10:35:32 PM EDT
"Get that FatAss outta my face" ---me (5 min before end of last relationship)
Link Posted: 6/12/2003 11:36:50 PM EDT
Link Posted: 6/13/2003 2:30:01 AM EDT
Bubble.
Link Posted: 6/13/2003 2:54:42 AM EDT
The home boyz call it [url=http://homepages.ihug.co.nz/~tst/images/big_ass.jpg]"Junk in the Trunk"[/url] [:P]
Link Posted: 6/13/2003 3:59:02 AM EDT
Mmmmmmmm....bubbles!!! [sex]
Link Posted: 6/13/2003 4:01:57 AM EDT
Thought this would be about the shape of the universe. [:D]
Link Posted: 6/13/2003 4:08:07 AM EDT
Never met a woman with a flat tush that I could stand for long. Gotta have some curve out back for my tastes. [;)]
Link Posted: 6/13/2003 4:26:43 AM EDT
Bubble.
Link Posted: 6/13/2003 9:23:07 AM EDT
Originally Posted By osprey21: The home boyz call it [url=http://homepages.ihug.co.nz/~tst/images/big_ass.jpg]"Junk in the Trunk"[/url] [:P]
View Quote
mm mmm mmmm![naughty][sex][naughty]its so hard being a man
Link Posted: 6/13/2003 9:44:07 AM EDT
I don't like them totaly flat, but I don't like much there either.
Link Posted: 6/13/2003 9:55:24 AM EDT
Round is good.
Link Posted: 6/13/2003 10:38:27 AM EDT
[b]Wider is better[/b] - Pontiac
Link Posted: 6/13/2003 10:55:55 AM EDT
you forgot tight...but not too tight. with the little crease along the bottom.
Link Posted: 6/13/2003 10:57:37 AM EDT
I've gotta have me an upside down heartshaped butt on my woman. Yep. And not too damn big, either. [:D] Alex
Link Posted: 6/13/2003 11:05:38 AM EDT
Link Posted: 6/13/2003 11:41:42 AM EDT
"i'll give you trouble, trouble, trouble on my pop-o-matic [b]bubble[/b]."
Top Top