Warning

 

Close

Confirm Action

Are you sure you wish to do this?

Confirm Cancel
Member Login

Arrow Left Previous Page
Page / 2
Posted: 1/17/2013 4:37:01 PM EDT
[Last Edit: 1/17/2013 4:59:49 PM EDT by lokifox]
Who is in?

High of 36 and sunny. Do your patriotic duty and practice with your high capacity assault clip enabled Enhanced Battle Rifles!




ETA - I know some of the guys don't hit the board every day shoot them a text or call.
Link Posted: 1/17/2013 5:07:44 PM EDT
Link Posted: 1/17/2013 5:34:02 PM EDT
Why the F$%&# did I pick Sunday up!!
Link Posted: 1/17/2013 7:43:01 PM EDT
Hmm, i may go for that. Afsoc, going because if u do i need your vise

Posted Via AR15.Com Mobile
Link Posted: 1/18/2013 3:48:18 AM EDT
Mrs and I may make it up after Church. Still Same directions? I think I have them in my inbox. I wish I could bring my sbr, but I need to submit that stupid permission slip. I will bring my 22 can, if we make it.
Link Posted: 1/18/2013 6:26:41 AM EDT
putting CCW class on.......a.k.a. turning .22 ammo into .223 ammo and reloading components.


enjoy fellers
Link Posted: 1/18/2013 7:08:46 AM EDT
Originally Posted By EaZeNuTZ33:
putting CCW class on.......a.k.a. turning .22 ammo into .223 ammo and reloading components.


enjoy fellers


ya know there is a way to make 22 cases into 223 bullets...
Link Posted: 1/18/2013 7:13:15 AM EDT
Originally Posted By ws-6:
Originally Posted By EaZeNuTZ33:
putting CCW class on.......a.k.a. turning .22 ammo into .223 ammo and reloading components.


enjoy fellers


ya know there is a way to make 22 cases into 223 bullets...


my way is faster, more efficient, and results in more armed citizens who may one day be able to defend themselves or someone else..........but the forming of .22 cases into bullets is pretty damned cool.
Link Posted: 1/18/2013 7:27:01 AM EDT
Originally Posted By EaZeNuTZ33:
Originally Posted By ws-6:
Originally Posted By EaZeNuTZ33:
putting CCW class on.......a.k.a. turning .22 ammo into .223 ammo and reloading components.


enjoy fellers


ya know there is a way to make 22 cases into 223 bullets...


my way is faster, more efficient, and results in more armed citizens who may one day be able to defend themselves or someone else..........but the forming of .22 cases into bullets is pretty damned cool.


that is what i was talking about...use the empties from the CCW class to make some 223 bullets (plinking stuff). use the $$ for 3 gun bullets and the rest of your reloading componets.
Link Posted: 1/18/2013 7:58:35 AM EDT
Originally Posted By EaZeNuTZ33:
putting CCW class on.......a.k.a. turning .22 ammo into .223 ammo and reloading components.


enjoy fellers


Im interested!!! I know my bro Ak4784 has met up with you guys a few times.. Ill try and make it but Sunday is my only day off this week.
Link Posted: 1/18/2013 1:29:53 PM EDT
Originally Posted By MGVINCE:


hey vince, if you are going can you grab your gun that has that T33 on it?
Link Posted: 1/18/2013 1:41:42 PM EDT
Originally Posted By ws-6:
Originally Posted By MGVINCE:


hey vince, if you are going can you grab your gun that has that T33 on it?


It will be there. You'll love it.

Link Posted: 1/18/2013 4:40:02 PM EDT
Originally Posted By ws-6:
Originally Posted By EaZeNuTZ33:
Originally Posted By ws-6:
Originally Posted By EaZeNuTZ33:
putting CCW class on.......a.k.a. turning .22 ammo into .223 ammo and reloading components.


enjoy fellers


ya know there is a way to make 22 cases into 223 bullets...


my way is faster, more efficient, and results in more armed citizens who may one day be able to defend themselves or someone else..........but the forming of .22 cases into bullets is pretty damned cool.


that is what i was talking about...use the empties from the CCW class to make some 223 bullets (plinking stuff). use the $$ for 3 gun bullets and the rest of your reloading componets.


It will take a ton of students to afford the dies to do that, and all of the time on top of it. I'd imagine it is more efficient to buy bullets with class money.
Link Posted: 1/18/2013 7:18:36 PM EDT
Originally Posted By NotPolyTEK:
Originally Posted By ws-6:
Originally Posted By EaZeNuTZ33:
Originally Posted By ws-6:
Originally Posted By EaZeNuTZ33:
putting CCW class on.......a.k.a. turning .22 ammo into .223 ammo and reloading components.


enjoy fellers


ya know there is a way to make 22 cases into 223 bullets...


my way is faster, more efficient, and results in more armed citizens who may one day be able to defend themselves or someone else..........but the forming of .22 cases into bullets is pretty damned cool.


that is what i was talking about...use the empties from the CCW class to make some 223 bullets (plinking stuff). use the $$ for 3 gun bullets and the rest of your reloading componets.


It will take a ton of students to afford the dies to do that, and all of the time on top of it. I'd imagine it is more efficient to buy bullets with class money.


I think the die set is about $500. You can buy a shitload of bullets for the time you will be spending cutting lead wire and forming .22 cases........ Without automation personally I would not mess with it.
Link Posted: 1/18/2013 8:09:30 PM EDT
loki, i take it you did run this across chad first right?? just haven't seen him post on here yet.

as for the bullet thing, i was thinking quantities bigger than 10k. automation wouldn't be an option but required
Link Posted: 1/18/2013 8:20:08 PM EDT
Originally Posted By ws-6:
loki, i take it you did run this across chad first right?? just haven't seen him post on here yet.

as for the bullet thing, i was thinking quantities bigger than 10k. automation wouldn't be an option but required


Yup I talked to him. Not sure why he's not on here I'll text him tomorrow.
Link Posted: 1/18/2013 8:21:32 PM EDT
just checking. my luck i would start to pull up and get met with someone pointing a gun at me
Link Posted: 1/18/2013 8:51:49 PM EDT
I'd like to come... Just have to see how things look on Sunday morning.

Link Posted: 1/18/2013 9:21:38 PM EDT
Yes.....it is on! !!!!

If anyone wants to show at 11 to help set up I won't stop you!!

And Zombiepussy your ass better show up!!
Link Posted: 1/18/2013 10:40:15 PM EDT
Originally Posted By chad9mm:
Yes.....it is on! !!!!

If anyone wants to show at 11 to help set up I won't stop you!!

And Zombiepussy your ass better show up!!


LMFAO...

With an invite like that... How can I refuse!? Send me an address to program into the GPS...

Link Posted: 1/18/2013 11:16:53 PM EDT
Hey fellas, what region in MO are you all?
Link Posted: 1/19/2013 12:41:26 AM EDT
Indeed, if y'all are sgf/Branson/Lebanon/joplinish, I'd be willing to come if I'd be welcome
Link Posted: 1/19/2013 1:06:44 AM EDT
North of kc mo about 20mins
Link Posted: 1/19/2013 5:25:57 AM EDT
Originally Posted By JohnnyCarcinogen:
Indeed, if y'all are sgf/Branson/Lebanon/joplinish, I'd be willing to come if I'd be welcome


Closer to KC.......less banjos and interfamily relations....more teeth and hot chicks with the correct number of toes!



Link Posted: 1/19/2013 3:49:16 PM EDT
Chad, a buddy I are going to be there at 11 to help set up . He said he has some T posts if you want them?
Link Posted: 1/19/2013 4:19:12 PM EDT
Originally Posted By EaZeNuTZ33:
Originally Posted By JohnnyCarcinogen:
Indeed, if y'all are sgf/Branson/Lebanon/joplinish, I'd be willing to come if I'd be welcome


Closer to KC.......less banjos and interfamily relations....more teeth and hot chicks with the correct number of toes!





Who cares about toes?
Link Posted: 1/19/2013 6:33:24 PM EDT
Originally Posted By beardog458:
Chad, a buddy I are going to be there at 11 to help set up . He said he has some T posts if you want them?


Heck yah i'll take them. And thanks for helping again!!
Link Posted: 1/19/2013 6:35:06 PM EDT
Originally Posted By wheelchairman:
Originally Posted By EaZeNuTZ33:
Originally Posted By JohnnyCarcinogen:
Indeed, if y'all are sgf/Branson/Lebanon/joplinish, I'd be willing to come if I'd be welcome


Closer to KC.......less banjos and interfamily relations....more teeth and hot chicks with the correct number of toes!





Who cares about toes?


Not all of us have your mad stripping skills that drive women and some men WILD!!!
Link Posted: 1/19/2013 9:46:56 PM EDT
Well... Unless something major changes it doesn't look like I'm gonna make it...

Going on 24 hours of the stomach bug... And it's getting old fast.

Freakin' sucks!... I just picked up another rifle I wanted to get sighted in.

I'm still trying... But if I'm not feeling better in the next couple hours to where I can get some sleep... I doubt I'm gonna get to make it.

Link Posted: 1/20/2013 4:23:33 PM EDT
Thx to Chad and Cas for he tigger time. MrsKC215 and I had a good time, just a little chilly. Cans make good handwarmers.
Link Posted: 1/20/2013 4:47:02 PM EDT
[Last Edit: 1/20/2013 4:49:08 PM EDT by lokifox]
Couple videos. I am absolutely astounded that the Ciener kit worked out of the box like that.



Link Posted: 1/20/2013 4:50:20 PM EDT
[Last Edit: 1/20/2013 4:50:46 PM EDT by Stitches1974]
Originally Posted By ZMBKL_N:
Well... Unless something major changes it doesn't look like I'm gonna make it...

Going on 24 hours of the stomach bug... And it's getting old fast.

Freakin' sucks!... I just picked up another rifle I wanted to get sighted in.

I'm still trying... But if I'm not feeling better in the next couple hours to where I can get some sleep... I doubt I'm gonna get to make it.



What did you pick up now? Are you a coke dealer or are you working for EZ? He's the only other guy that I know that buys guns that fast.
Link Posted: 1/20/2013 4:55:20 PM EDT
Just wanted to say thanks for the opportunity to come up and shoot with a great group of people. Also thanks to BearDog for bringing me along.
Link Posted: 1/20/2013 4:56:09 PM EDT
Originally Posted By Stitches1974:
Originally Posted By ZMBKL_N:
Well... Unless something major changes it doesn't look like I'm gonna make it...

Going on 24 hours of the stomach bug... And it's getting old fast.

Freakin' sucks!... I just picked up another rifle I wanted to get sighted in.

I'm still trying... But if I'm not feeling better in the next couple hours to where I can get some sleep... I doubt I'm gonna get to make it.



What did you pick up now? Are you a coke dealer or are you working for EZ? He's the only other guy that I know that buys guns that fast.


LOL... Picked up another Daniels Defense V5... Price was too good to pass up... So I bought it.

There ARE still deals to be had in this current crazy market...

I gave 1000 for the rifle with case and all accessories.. PLUS Troy Flip Ups. Less than 100 rounds down the pipe and it shows.

As for coke dealing... LOL... Nah... I've just been setting cash back for quite some time, and decided when this scare started that if I found guns I wanted for reasonable that I would go ahead and buy them... Just in case I couldn't buy them later.

Only a few more on my "needs" list... Once I track those down I'll quit buyin' like a madman and only buy when I feel like I deserve a new toy, AND it's something that strikes my interest, AND it's priced right... All those stars will have to line up at once though for awhile after this buyin' binge I been on.


Link Posted: 1/20/2013 5:04:06 PM EDT
Originally Posted By ZMBKL_N:
Originally Posted By Stitches1974:
Originally Posted By ZMBKL_N:
Well... Unless something major changes it doesn't look like I'm gonna make it...

Going on 24 hours of the stomach bug... And it's getting old fast.

Freakin' sucks!... I just picked up another rifle I wanted to get sighted in.

I'm still trying... But if I'm not feeling better in the next couple hours to where I can get some sleep... I doubt I'm gonna get to make it.



What did you pick up now? Are you a coke dealer or are you working for EZ? He's the only other guy that I know that buys guns that fast.


LOL... Picked up another Daniels Defense V5... Price was too good to pass up... So I bought it.

There ARE still deals to be had in this current crazy market...

I gave 1000 for the rifle with case and all accessories.. PLUS Troy Flip Ups. Less than 100 rounds down the pipe and it shows.

As for coke dealing... LOL... Nah... I've just been setting cash back for quite some time, and decided when this scare started that if I found guns I wanted for reasonable that I would go ahead and buy them... Just in case I couldn't buy them later.

Only a few more on my "needs" list... Once I track those down I'll quit buyin' like a madman and only buy when I feel like I deserve a new toy, AND it's something that strikes my interest, AND it's priced right... All those stars will have to line up at once though for awhile after this buyin' binge I been on.




Yeah, I bet. I have a few guns on my to buy list, but won't even think about it right now. The only one that might get banned, but I doubt it will, would be a PS 90 5.7 needs a big brother.

Link Posted: 1/20/2013 5:20:34 PM EDT
Originally Posted By Stitches1974:
Originally Posted By ZMBKL_N:
Originally Posted By Stitches1974:
Originally Posted By ZMBKL_N:
Well... Unless something major changes it doesn't look like I'm gonna make it...

Going on 24 hours of the stomach bug... And it's getting old fast.

Freakin' sucks!... I just picked up another rifle I wanted to get sighted in.

I'm still trying... But if I'm not feeling better in the next couple hours to where I can get some sleep... I doubt I'm gonna get to make it.



What did you pick up now? Are you a coke dealer or are you working for EZ? He's the only other guy that I know that buys guns that fast.


LOL... Picked up another Daniels Defense V5... Price was too good to pass up... So I bought it.

There ARE still deals to be had in this current crazy market...

I gave 1000 for the rifle with case and all accessories.. PLUS Troy Flip Ups. Less than 100 rounds down the pipe and it shows.

As for coke dealing... LOL... Nah... I've just been setting cash back for quite some time, and decided when this scare started that if I found guns I wanted for reasonable that I would go ahead and buy them... Just in case I couldn't buy them later.

Only a few more on my "needs" list... Once I track those down I'll quit buyin' like a madman and only buy when I feel like I deserve a new toy, AND it's something that strikes my interest, AND it's priced right... All those stars will have to line up at once though for awhile after this buyin' binge I been on.




Yeah, I bet. I have a few guns on my to buy list, but won't even think about it right now. The only one that might get banned, but I doubt it will, would be a PS 90 5.7 needs a big brother.



Thats one of them on my list also... But haven't found a decent deal on one yet...
Link Posted: 1/20/2013 5:26:02 PM EDT
Originally Posted By Stitches1974:
Originally Posted By ZMBKL_N:
Well... Unless something major changes it doesn't look like I'm gonna make it...

Going on 24 hours of the stomach bug... And it's getting old fast.

Freakin' sucks!... I just picked up another rifle I wanted to get sighted in.

I'm still trying... But if I'm not feeling better in the next couple hours to where I can get some sleep... I doubt I'm gonna get to make it.



What did you pick up now? Are you a coke dealer or are you working for EZ? He's the only other guy that I know that buys guns that fast.

Hey.....I represent that remark!
Link Posted: 1/20/2013 5:35:12 PM EDT
Originally Posted By EaZeNuTZ33:
Originally Posted By Stitches1974:
Originally Posted By ZMBKL_N:
Well... Unless something major changes it doesn't look like I'm gonna make it...

Going on 24 hours of the stomach bug... And it's getting old fast.

Freakin' sucks!... I just picked up another rifle I wanted to get sighted in.

I'm still trying... But if I'm not feeling better in the next couple hours to where I can get some sleep... I doubt I'm gonna get to make it.



What did you pick up now? Are you a coke dealer or are you working for EZ? He's the only other guy that I know that buys guns that fast.

Hey.....I represent that remark!


We all know better. Not many, if any, can keep up with the EZ's
Link Posted: 1/20/2013 5:39:43 PM EDT
Zombiepussy didn't show! !!
Link Posted: 1/20/2013 5:41:54 PM EDT
I had a great time, and enjoyed meeting all of you. Ringing steel with a subgun is a good way to spend a Sunday afternoon, thanks chad.
Link Posted: 1/20/2013 5:42:00 PM EDT
[Last Edit: 1/20/2013 5:42:22 PM EDT by ZMBKL_N]
Originally Posted By chad9mm:
Zombiepussy didn't show! !!


LOL...

You REALLY wouldn't have wanted me to dude...

I'd HATE to have given this shit to somebody else.
Link Posted: 1/20/2013 5:46:26 PM EDT
Originally Posted By ZMBKL_N:
Originally Posted By chad9mm:
Zombiepussy didn't show! !!


LOL...

You REALLY wouldn't have wanted me to dude...

I'd HATE to have given this shit to somebody else.


Linking the new avatar!

Link Posted: 1/20/2013 5:49:22 PM EDT
Originally Posted By Stitches1974:
Originally Posted By ZMBKL_N:
Originally Posted By chad9mm:
Zombiepussy didn't show! !!


LOL...

You REALLY wouldn't have wanted me to dude...

I'd HATE to have given this shit to somebody else.


Linking the new avatar!



Yeah... I like it too... Plus it's better for PERSEC... LOL...


Link Posted: 1/20/2013 7:05:17 PM EDT
Originally Posted By chad9mm:
North of kc mo about 20mins


This is in my neck of the woods. If possible I would like to join up next time if you don't mind. I always enjoy sending some lead down range.
Link Posted: 1/20/2013 7:54:39 PM EDT
chad, thanks again for letting us shoot out there.

vince, thanks again for letting me try that T33 also
Link Posted: 1/20/2013 9:13:51 PM EDT
It was great until the sun went away. Can't wait for you guys to see what i am going to set up for the April shoot
Link Posted: 1/20/2013 9:21:57 PM EDT
Originally Posted By chad9mm:
It was great until the sun went away. Can't wait for you guys to see what i am going to set up for the April shoot


Please tell me it entails strippers. Strippers at every station to distract you from the objective. Strippers that throw dollars at you perhaps?
Link Posted: 1/20/2013 9:41:09 PM EDT
Originally Posted By lokifox:
Originally Posted By chad9mm:
It was great until the sun went away. Can't wait for you guys to see what i am going to set up for the April shoot


Please tell me it entails strippers. Strippers at every station to distract you from the objective. Strippers that throw dollars at you perhaps?


I guess we can always get some off backpage.com
Link Posted: 1/20/2013 9:52:06 PM EDT
Damn I really wanted to make it up there today but I had to work til 4. I'll make it to the next one if I'm not up there sooner!

On a better note, I did score 2500 rounds of 22LR today at normal price! I WANT MORE!!!
Link Posted: 1/21/2013 11:48:04 AM EDT
Originally Posted By chad9mm:
It was great until the sun went away. Can't wait for you guys to see what i am going to set up for the April shoot


Chad you have a date on the April event yet. I don't want to miss it due to scheduling a CCW class.
Link Posted: 1/21/2013 11:54:10 AM EDT
Originally Posted By RJTCCW:
Originally Posted By chad9mm:
It was great until the sun went away. Can't wait for you guys to see what i am going to set up for the April shoot


Chad you have a date on the April event yet. I don't want to miss it due to scheduling a CCW class.


I second this motion........I've missed the last two due to either a match or CCW class......and I was really hoping to be a brass whore at a couple of these. My tarps are even ready!
Arrow Left Previous Page
Page / 2
Top Top