Warning

 

Close

Confirm Action

Are you sure you wish to do this?

Confirm Cancel
Member Login
Posted: 10/13/2004 10:59:50 PM EST
You guys crack me up,
I talk about a pimple on my arm I get two pages, I bring up something serious it gets 5-6 tops responses.

Oh got to love you guys, yeah lazy bastards
Link Posted: 10/13/2004 11:02:24 PM EST
A pimple on your ass may have gone 6 pages.
Link Posted: 10/13/2004 11:03:50 PM EST
I still want to go home
Link Posted: 10/13/2004 11:03:53 PM EST
IVE got a pimple on my ass, btw
Link Posted: 10/13/2004 11:04:35 PM EST

Originally Posted By Taxman:
I still want to go home




Go ahead...I'll punch out for you.

SGatr15
Link Posted: 10/13/2004 11:04:45 PM EST
Oly, do you even own an AR?

- BG
Link Posted: 10/13/2004 11:05:47 PM EST
[Last Edit: 10/13/2004 11:06:15 PM EST by olyarms]

Originally Posted By BUCC_Guy:
Oly, do you even own an AR?

- BG


No,
I own a slingshot.
But the rubber band broke.

But I got a mean looking stick outside some where.
Link Posted: 10/13/2004 11:06:50 PM EST
Link Posted: 10/13/2004 11:07:49 PM EST

Originally Posted By M4_Aiming_at_U:
Ask if Jesus had a pimple ever and you will get 50 pages!


Lmao, it would become a 7 thread topic.

It would go into slime becoming apes, apes becoming man, man becoming aliens, man seeing aliens, tin foil hats on and on and on.
Link Posted: 10/13/2004 11:15:01 PM EST
I knew you shouldn't have taken those ADD drugs.
Link Posted: 10/13/2004 11:16:06 PM EST

Originally Posted By sgtar15:
I knew you shouldn't have taken those ADD drugs.



Fried my brain man, tell yeah what a trip.

The colors the colors
Link Posted: 10/13/2004 11:18:32 PM EST

Originally Posted By olyarms:

Originally Posted By sgtar15:
I knew you shouldn't have taken those ADD drugs.



Fried my brain man, tell yeah what a trip.

The colors the colors




Go with it man!...


Tell us about the colors!
Link Posted: 10/13/2004 11:22:18 PM EST

Originally Posted By R-32:

Originally Posted By olyarms:

Originally Posted By sgtar15:
I knew you shouldn't have taken those ADD drugs.



Fried my brain man, tell yeah what a trip.

The colors the colors




Go with it man!...


Tell us about the colors!


Oh man, I am seeing blues, greens, whites, black, aliens, the colors the colors, man what a trip.

My hands are a spinning, wow man I got hands. Groovy. I can move my fingers wow my toes too.

Link Posted: 10/13/2004 11:23:52 PM EST
My favorite color is clear
Link Posted: 10/13/2004 11:25:00 PM EST

Originally Posted By olyarms:

Originally Posted By M4_Aiming_at_U:
Ask if Jesus had a pimple ever and you will get 50 pages!


Lmao, it would become a 7 thread topic.

It would go into slime becoming apes, apes becoming man, man becoming aliens, man seeing aliens, tin foil hats on and on and on.



Link Posted: 10/13/2004 11:36:58 PM EST

Posted by sum-rifle: A pimple on your ass may have gone 6 pages.


Link Posted: 10/14/2004 12:02:53 AM EST

Originally Posted By olyarms:

Originally Posted By BUCC_Guy:
Oly, do you even own an AR?

- BG


No,
I own a slingshot.
But the rubber band broke.

But I got a mean looking stick outside some where.



This is the kind of shit that really hurts,guys some of us don't own AR/15's!

I just got my colt sporter target today and guess what (it don't say AR/15 anywhere on it) Bummer!!!


Bob
Link Posted: 10/14/2004 12:04:49 AM EST

Originally Posted By bobbyjack:

Originally Posted By olyarms:

Originally Posted By BUCC_Guy:
Oly, do you even own an AR?

- BG


No,
I own a slingshot.
But the rubber band broke.

But I got a mean looking stick outside some where.



This is the kind of shit that really hurts,guys some of us don't own AR/15's!

I just got my colt sporter target today and guess what (it don't say AR/15 anywhere on it) Bummer!!!


Bob



I dont have one in 223
Link Posted: 10/14/2004 12:21:26 AM EST
Link Posted: 10/14/2004 12:23:51 AM EST

Originally Posted By sirbordsalot311:
IVE got a pimple on my ass, btw



Maybe you should wipe your arse every time you do a turd
Link Posted: 10/14/2004 12:33:05 AM EST
Oh, wow, man.......

The color Green has such a nice aroma to it. It’s much better than Blue.

And RED! RED is so kool it's hot!

There ain't no Blue food. Blueberry's are Purple!

Tomatoes! or Tomato’s, if are so inclined to beef about it, are RED! Just what we need to throw at Dummycrats on November the Two, man!

Piece, there man!
Top Top