Warning

 

Close

Confirm Action

Are you sure you wish to do this?

Confirm Cancel
Member Login
Posted: 10/12/2004 3:09:42 PM EDT
[Last Edit: 10/12/2004 3:15:11 PM EDT by Dragracer_Art]
http://www.compfused.com/downloads/12cpomd/painballminigun.wmv

Edited to try and make link hot...
(You'd think I've done this enough to remember how...)

Seems it needs to be copy-n-pasted in the address bar... (I dunno why)
Link Posted: 10/12/2004 3:11:43 PM EDT
[Last Edit: 10/12/2004 3:13:17 PM EDT by Daytona955i]
i hate slow load times...
Link Posted: 10/12/2004 3:13:09 PM EDT
That was incredible!

Where do I get one?
Link Posted: 10/12/2004 3:14:09 PM EDT

Originally Posted By jackinthebox:
That was incredible!

Where do I get one?



+1!!!

I can imagine going to a paintball course like Ahnuld with a minigun slung from my shoulder like T2.
Link Posted: 10/12/2004 3:17:01 PM EDT
those are airsoft pellets ...not paintballs
Link Posted: 10/12/2004 3:17:02 PM EDT
[Last Edit: 10/12/2004 3:19:50 PM EDT by Wobblin-Goblin]

Originally Posted By Dragracer_Art:
www.compfused.com/downloads/12cpomd/painballminigun.wmv


Wow. That was nice.
Link Posted: 10/12/2004 3:17:55 PM EDT
[Last Edit: 10/12/2004 3:18:53 PM EDT by Cypher214]


Holy shit. That had to be like 4 cases of paint. $$$$$
Link Posted: 10/12/2004 3:20:18 PM EDT

Originally Posted By Cypher214:
img.photobucket.com/albums/v379/Cypher214/omg.jpg

Holy shit. That had to be like 4 cases of paint. $$$$$


More like eight to ten cases.
Link Posted: 10/12/2004 3:22:19 PM EDT
Someone has a bit too much time on their hands.
Link Posted: 10/12/2004 3:28:25 PM EDT
Link Posted: 10/12/2004 3:29:57 PM EDT
That kid just blew about $200 in paintballs (which ain't that much...), not to mention spending the money building that minigun.

Um, although cool, he should've picked a better target(s) than a TV.
Link Posted: 10/12/2004 3:31:33 PM EDT

Originally Posted By Wobblin-Goblin:

Originally Posted By Cypher214:
img.photobucket.com/albums/v379/Cypher214/omg.jpg

Holy shit. That had to be like 4 cases of paint. $$$$$


More like eight to ten cases.



Yeah, you may be right... that probably was a lot more than 8,000 rounds.
Link Posted: 10/12/2004 3:34:28 PM EDT
Link Posted: 10/12/2004 3:34:55 PM EDT
That is an airsoft gun.
Link Posted: 10/12/2004 3:40:46 PM EDT

Originally Posted By WayMad:
That is an airsoft gun.



Please elaberate....

I was thinking more along the lines of a BB mini gun.
CH
Link Posted: 10/12/2004 5:12:12 PM EDT
thats gotta be a bb minigun not paintball.

That tv does not look like its getting hit with paint.
Link Posted: 10/12/2004 5:22:33 PM EDT

Originally Posted By D-duck:
thats gotta be a bb minigun not paintball.

That tv does not look like its getting hit with paint.



+1
Link Posted: 10/12/2004 11:23:32 PM EDT
[Last Edit: 10/12/2004 11:45:08 PM EDT by SorryOciffer]
Link Posted: 10/13/2004 12:02:58 AM EDT
Another cool Minigun site..
www.pipersprecisionproducts.com/

S.O.
Link Posted: 10/13/2004 12:17:00 AM EDT
Ok....who sells plans for these things!!!!
Link Posted: 10/13/2004 12:20:13 AM EDT
Tippmann's "Hell Hound" is equipped with a mini-paint thrower.....that sucker will hose down any paintball player that gets in it's path
Link Posted: 10/13/2004 12:25:05 AM EDT
The gun in the vid that started this thread was shooting 6mm .88gr BBs and is made by the pipers precision site that I put a link up to. They also make a standard airsoft modelthat fires the .28gr plastic BBs.

S.O.
Link Posted: 10/13/2004 12:47:48 AM EDT
A vid of a handcranked 22lr gatling...
www.machineguns.co.nz/index.shtml

S.O.
Top Top