Warning

 

Close

Confirm Action

Are you sure you wish to do this?

Confirm Cancel
BCM
Member Login

Site Notices
Arrow Left Previous Page
Page / 2
Posted: 6/4/2008 6:58:52 PM EDT








No question as to where she leans, hrm?

The bumper stickers made me go ""

I shoulda painted a moon-bat on one of her windows.
Link Posted: 6/4/2008 6:59:49 PM EDT
If you think that is bad, go drive by your local college... I guarantee you will shit bricks..
Link Posted: 6/4/2008 7:00:13 PM EDT
Front sight, press.
Link Posted: 6/4/2008 7:00:35 PM EDT

Quoted:
If you think that is bad, go drive by your local college... I guarantee you will shit bricks..


I graduated a couple weeks ago.

It wasn't too bad, but I would expect that from abunch of college people.
Link Posted: 6/4/2008 7:00:40 PM EDT
Yeah, but is she hot?  "Hey baby, I'm pro choice. Wanna fuck?"
Link Posted: 6/4/2008 7:01:07 PM EDT
Pro-abortion, anti-life, and anti-adoption!  There's a winner!
Link Posted: 6/4/2008 7:01:51 PM EDT

Quoted:
If you think that is bad, go drive by your local college... I guarantee you will shit bricks..


There are a few Obama bumper stickers here at mine, but not many.  30 minutes away at my girlfriends college, which is one of the most liberal in the state, the concentration dramatically increases.
Link Posted: 6/4/2008 7:02:02 PM EDT

Quoted:

Quoted:
If you think that is bad, go drive by your local college... I guarantee you will shit bricks..


I graduated a couple weeks ago.

It wasn't too bad, but I would expect that from abunch of college people.


I go to Oregon State University, but occasionally I head down to Eugene for business.. and U of O is fucked up the ass with Obamessiah shit on everyone's cars..

ETA: dont know why I said Albany lol
Link Posted: 6/4/2008 7:02:35 PM EDT
WHAT A FUCKING LOSER.

"ADOPTION IS CHILD ABUSE"
Link Posted: 6/4/2008 7:03:04 PM EDT
Guarantees safe travel through the hood in NJ.  It's tactical, in a sense.
Link Posted: 6/4/2008 7:03:08 PM EDT
Wait how can someone be anti adoption. I am seriously confused, if no one adopts then the kidsare in state hands I'm guessing.
Link Posted: 6/4/2008 7:03:49 PM EDT

Quoted:
Wait how can someone be anti adoption. I am seriously confused, if no one adopts then there are kids in state hands I;m guessing.


more than likely they support euthanasia via abortion..
Link Posted: 6/4/2008 7:04:02 PM EDT
I don't get the anti-adoption stickers. What am I missing?
Link Posted: 6/4/2008 7:05:26 PM EDT

Quoted:

Quoted:

Quoted:
If you think that is bad, go drive by your local college... I guarantee you will shit bricks..


I graduated a couple weeks ago.

It wasn't too bad, but I would expect that from abunch of college people.


I go to Oregon State University, but occasionally I head down to Albany for business.. and U of O is fucked up the ass with Obamessiah shit on everyone's cars..


I was just going to come in here and say that the car pictured is average at best. I am a student at UofO. I am jaded.
Link Posted: 6/4/2008 7:05:37 PM EDT
Link Posted: 6/4/2008 7:06:53 PM EDT

Quoted:

Quoted:

Quoted:

Quoted:
If you think that is bad, go drive by your local college... I guarantee you will shit bricks..


I graduated a couple weeks ago.

It wasn't too bad, but I would expect that from abunch of college people.


I go to Oregon State University, but occasionally I head down to Albany for business.. and U of O is fucked up the ass with Obamessiah shit on everyone's cars..


I was just going to come in here and say that the car pictured is average at best. I am a student at UofO. I am jaded.


Goddamn i feel sorry for you..

If I had to put up with driving behind that crap everyday.. It would be real life version of Twisted Metal
Link Posted: 6/4/2008 7:07:04 PM EDT

Quoted:
WHAT A FUCKING LOSER.

"ADOPTION IS CHILD ABUSE"



I guess that means I was abused as a child.


seriously though, the OP needs to get some pro-life, Christian, Pro-McCain, and pro-gun stockers and go cover up all the libtarded ones.

OH and a bolt face sticker on each head and tail light!
Link Posted: 6/4/2008 7:07:09 PM EDT
She obviously aborted her brain.  
Link Posted: 6/4/2008 7:07:35 PM EDT
She may be a moonbat, but her sable is in decent shape for as old as it is.

Link Posted: 6/4/2008 7:07:49 PM EDT
Looks like he,she or it left thier window cracked open

That could lead to bad things
Link Posted: 6/4/2008 7:07:50 PM EDT
Who Ever owns that car , should be executed, on the spot. because thats the only nice thing I can say for he/she.    



WHAT HAVE WE BECOME?
Link Posted: 6/4/2008 7:08:15 PM EDT
From the anti-adoption site... I just had to look.


I wear many labels. I am a mother, a lover, and a friend. I am a breastfeeder, a homeschooler, and an instinctive parent. I am an atheist, an advocate of reproductive freedom, and a liberal. I am also an anti-adoption activist.
Link Posted: 6/4/2008 7:08:57 PM EDT

Quoted:
"ADOPTION IS CHILD ABUSE"

Yeah, what's with that? I don't get it...
Link Posted: 6/4/2008 7:10:49 PM EDT
That's nothing for around here, you should see the people that hang out and my neighbors' house. It's like the DNC every day of the week.
Link Posted: 6/4/2008 7:11:51 PM EDT

Quoted:
Pro-abortion, anti-life, and anti-adoption!  There's a winner!


Christ. Anti-adoption is a new one for me. Fucking weirdos everywhere...
Link Posted: 6/4/2008 7:12:08 PM EDT

Quoted:

Quoted:
"ADOPTION IS CHILD ABUSE"

Yeah, what's with that? I don't get it...


That's because you're not Libtarded. You need to be a Libtard to get their moronic way of thinking.
Link Posted: 6/4/2008 7:13:43 PM EDT

Quoted:
I don't get the anti-adoption stickers. What am I missing?


+1

I've heard the garbage on the other stickers before, however, I haven't seen or heard the anti-adoption thing.
Link Posted: 6/4/2008 7:13:48 PM EDT

Quoted:
Wait how can someone be anti adoption. I am seriously confused, if no one adopts then the kidsare in state hands I'm guessing.


yeah WTF?
Im not exatly what i call pro life but how is abortion  better than adoption ?
Link Posted: 6/4/2008 7:15:28 PM EDT

Quoted:

Quoted:
Wait how can someone be anti adoption. I am seriously confused, if no one adopts then the kidsare in state hands I'm guessing.


yeah WTF?
Im not exatly what i call pro life but how is abortion  better than adoption ?


People think that by killing babies that it will be better than waisting money on them in the future (via state run adoption agencies)... However that contradicts their socialist logic of having STATE RUN CARE..

Honestly.. Hilarity ensues when you bring it up with these douchebags..
Link Posted: 6/4/2008 7:15:40 PM EDT

Quoted:

Quoted:
Pro-abortion, anti-life, and anti-adoption!  There's a winner!


Christ. Anti-adoption is a new one for me. Fucking weirdos everywhere...


That's because they would rather murder babies than either A. keeping their legs closed, or B. having to actually follow though with the consequences of their sinning.

No personal responsibility is the Demmies' mantra.
Link Posted: 6/4/2008 7:16:56 PM EDT

Quoted:

Quoted:

Quoted:

Quoted:

Quoted:
If you think that is bad, go drive by your local college... I guarantee you will shit bricks..


I graduated a couple weeks ago.

It wasn't too bad, but I would expect that from abunch of college people.


I go to Oregon State University, but occasionally I head down to Albany for business.. and U of O is fucked up the ass with Obamessiah shit on everyone's cars..


I was just going to come in here and say that the car pictured is average at best. I am a student at UofO. I am jaded.


Goddamn i feel sorry for you..

If I had to put up with driving behind that crap everyday.. It would be real life version of Twisted Metal


Yea, that's the main reason I DIDN'T get a brush guard for my Jeep. It would have been way too tempting to use.
Link Posted: 6/4/2008 7:18:32 PM EDT
I'd love to park next to her with THESE stickers.




I have the first 2 on my vehicle.

Link Posted: 6/4/2008 7:19:17 PM EDT

Quoted:

Quoted:

Quoted:
Pro-abortion, anti-life, and anti-adoption!  There's a winner!


Christ. Anti-adoption is a new one for me. Fucking weirdos everywhere...


That's because they would rather murder babies than either A. keeping their legs closed, or B. having to actually follow though with the consequences of their sinning.

No personal responsibility is the Demmies' mantra.

AMEN!!
Link Posted: 6/4/2008 7:19:56 PM EDT

Quoted:
Who Ever owns that car , should be executed, on the spot. because thats the only nice thing I can say for he/she.    



WHAT HAVE WE BECOME?


Agree with me, or I'll kill you.
Link Posted: 6/4/2008 7:27:03 PM EDT

Quoted:

Quoted:
Who Ever owns that car , should be executed, on the spot. because thats the only nice thing I can say for he/she.    



WHAT HAVE WE BECOME?


Agree with me, or I'll kill you.


Seems to be the theme at "freedom" loving ARFCOM
Link Posted: 6/4/2008 7:27:20 PM EDT
anti adoption? WTF???

One of my sisters was rescued from an abusive home.

That just pisses me off.
Link Posted: 6/4/2008 7:28:11 PM EDT

Quoted:
I'd love to park next to her with THESE stickers.
images33.fotki.com/v1141/photos/2/292835/1812921/bombers-vi.jpg
images16.fotki.com/v289/photos/2/292835/1812921/support2-vi.jpg
images18.fotki.com/v17/photos/2/292835/1812921/2004092602_Display25-vi.gif

I have the first 2 on my vehicle.


Ironically, you might be called a baby killer.
Link Posted: 6/4/2008 7:29:44 PM EDT
What is "Anti-Life"  
Link Posted: 6/4/2008 7:31:48 PM EDT
"Anti-Adoption"

Link Posted: 6/4/2008 7:39:31 PM EDT
Wow. That edges out "crazy truck covered by posterboards with gibberish" guy that I see around town. At least his shit seems a bit less crazy.
Link Posted: 6/4/2008 7:41:13 PM EDT

Quoted:
Pro-abortion, anti-life, and anti-adoption!  There's a winner!


Hopefully pro-suicide too.
Link Posted: 6/4/2008 7:41:16 PM EDT
WTF is wrong wit people
Link Posted: 6/4/2008 7:47:49 PM EDT


what do the top ones say?
Link Posted: 6/4/2008 7:52:22 PM EDT
Perfect photos to drive libs nuts with, makes them look even bigger idiots.

Link Posted: 6/4/2008 9:49:58 PM EDT

Quoted:
Looks like he,she or it left thier window cracked open

That could lead to bad things


This is exactly why I always have a bottle of "Skunk Essence" in my truck..... to share with these wayward libitard hosebeasts!

- Clint
Link Posted: 6/4/2008 9:53:26 PM EDT
Damn those intolerant fuckers!
<­BR>


­
<­BR>





The owner of the car sucks, too.
Link Posted: 6/4/2008 9:54:46 PM EDT
you should have wiped shit on her door handle
Link Posted: 6/4/2008 9:55:54 PM EDT

Quoted:
you should have wiped shit on her door handle


ROFL.. can you say pink eye
Link Posted: 6/4/2008 10:02:21 PM EDT
It's ok the car is BLACK
Link Posted: 6/4/2008 10:11:04 PM EDT
I feel confident that it is a woman who owns that car. I also feel confident that she is at least 50lbs over weight. Likely she is either in college or teaches it because no way in hell would anyone drive that to work if they had bit of intelligence. Although being a former Hudson County resident it wouldn't surprise me if she was a county official or a local activist. Jesus.......what a mess that person is.
Link Posted: 6/5/2008 4:54:53 AM EDT

Quoted:


what do the top ones say?


Top left says something like

"Now that you schmucks have conquered Iraq, why don't you move there?"

The Top Right is;

"Environmentalism is a family value" or some shit like that.
Arrow Left Previous Page
Page / 2
Top Top