Warning

 

Close

Confirm Action

Are you sure you wish to do this?

Confirm Cancel
PSA
Member Login

Site Notices
Posted: 12/18/2009 3:46:00 AM EDT
Link Posted: 12/18/2009 3:47:28 AM EDT
Link Posted: 12/18/2009 3:48:06 AM EDT
Link Posted: 12/18/2009 3:48:38 AM EDT
Link Posted: 12/18/2009 3:49:55 AM EDT
[Last Edit: 12/18/2009 3:51:15 AM EDT by renesis]
Something tells me TBS had a long night on the couch

ETA: damn I used post 2000 on that you should feel special TBS
Link Posted: 12/18/2009 4:14:17 AM EDT
Link Posted: 12/18/2009 4:19:46 AM EDT
Originally Posted By The_Beer_Slayer:
just a friendly public service announcement


Fair enough then, try to keep yourself out of the dog house will ya
Link Posted: 12/18/2009 4:23:22 AM EDT
that is some funny shit
Link Posted: 12/18/2009 4:38:26 AM EDT
Now we know.

And knowing is half the battle!
Link Posted: 12/18/2009 4:58:59 AM EDT
Link Posted: 12/18/2009 5:00:17 AM EDT

Link Posted: 12/18/2009 5:15:01 AM EDT
LMFAO!
Link Posted: 12/18/2009 5:17:32 AM EDT
Link Posted: 12/18/2009 5:19:08 AM EDT
'You're next, Chubby.'

here is my throw down piece baby


zipper sounds and screams
Link Posted: 12/18/2009 5:32:18 AM EDT
Dam beer slayer I drink a shit load of  beer and never think of shit like that.

and I guess I don't have either
Link Posted: 12/18/2009 5:44:07 AM EDT
I gotta tell you, I kinda admire a man with that much ass.  Now make no mistake, it's gonna cost him, but still...


Jane
Link Posted: 12/18/2009 5:46:23 AM EDT
This is going into an e-mail
Link Posted: 12/18/2009 11:46:31 AM EDT
Link Posted: 12/18/2009 7:44:36 PM EDT
Originally Posted By The_Beer_Slayer:
just a friendly public service announcement


Link Posted: 12/18/2009 7:48:29 PM EDT

Link Posted: 12/18/2009 7:50:35 PM EDT
I totally have guts.
Link Posted: 12/18/2009 7:53:11 PM EDT
[Last Edit: 12/18/2009 7:54:14 PM EDT by BaxterStockman]
funny, but to pick nits those aren't definitions at all- they're illustrations.  
Link Posted: 12/18/2009 7:55:58 PM EDT
[Last Edit: 12/18/2009 7:56:39 PM EDT by TheKill]
Originally Posted By renesis:
Originally Posted By The_Beer_Slayer:
just a friendly public service announcement


Fair enough then, try to keep yourself out of the dog house will ya


Screw that, she wants me in the dog house after the ass pat and "you're next", she's gonna have to go build one FOR ME.

ETA:  And it better have SAMMICHES!  
Link Posted: 12/18/2009 7:56:15 PM EDT
"I hope this clears up any confusion on the definitions.



Medically speaking there is no difference in the



outcome.
                  Both result in death."

Truth.



 
Link Posted: 12/19/2009 2:50:05 AM EDT
Originally Posted By The_Beer_Slayer:
just a friendly public service announcement


Talking from experience?  
Top Top