Warning

 

Close

Confirm Action

Are you sure you wish to do this?

Confirm Cancel
Member Login
Posted: 7/23/2001 2:29:07 PM EDT
[Last Edit: 7/23/2001 2:27:35 PM EDT by NSFJojo]
Figured it's my turn. Sorry about the crappy pictures... It was to dark and not enough battery for flash. Lol, the JBT's are gonna get me now. [img]http://theguyshome.homestead.com/files/Varmit1.JPG[/img] [img]http://theguyshome.homestead.com/files/Varmit2.JPG[/img] [img]http://theguyshome.homestead.com/files/Varmit3.JPG[/img] [img]http://theguyshome.homestead.com/files/Varmit4.JPG[/img] [img]http://theguyshome.homestead.com/files/Varmit5.JPG[/img] Enjoy... [):)] NSF
Link Posted: 7/23/2001 2:32:03 PM EDT
[Last Edit: 7/23/2001 2:28:42 PM EDT by NSFJojo]
lo, forgot it was img , not pic [):)] NSF
Link Posted: 7/23/2001 2:33:40 PM EDT
So what do you think of the Choate stock? I haven't been able to check one out up close and personal yet. btw, nice toy! What caliber/action?
Link Posted: 7/23/2001 2:44:32 PM EDT
Originally Posted By Stealth: So what do you think of the Choate stock? I haven't been able to check one out up close and personal yet. btw, nice toy! What caliber/action?
View Quote
My guess is Rem 700 ADL. 30-06. Lose the iron sights. You can sell them at a gun show or somewhere for prolly $20 bucks. I bet that stock will help in the accuracy Dept. Get the trigger done as well & you will have a good damn shooter. I'll give ya the 411 on how if you want. Scott
Link Posted: 7/23/2001 5:43:28 PM EDT
I've often wondered about those signs. Why would you put up a sign saying you have 'slow children'? [>:/]
Link Posted: 7/23/2001 6:01:54 PM EDT
Link Posted: 7/23/2001 9:46:36 PM EDT
OK, Personally, I think the choate stock feels good and looks good HOWEVER there were machining marks all around it and it kinda looked bad until I gave it a paint job (which I will take a bright day time picture so you can see) It's a Rem 700 ADL .308 and I'm having my local gunstore do my trigger since I love them so much. The scope I'm afraid will have to wait but that is a Badger Ordnance 1 peice scope mount and I have Badger rings to match. Why lose the iron sights? I think they look cool, and besides I'm just gonna shoot this barrel out as fast as possible so I can justify buying a custom made barrel. Thanks for the compliments! [):)] NSF
Link Posted: 7/24/2001 8:53:56 PM EDT
Link Posted: 7/24/2001 9:01:12 PM EDT
Originally Posted By JonnieGTyler: Why would you put up a sign saying you have 'slow children'? [>:/]
View Quote
Jojo, you're an asshole, now if someone's slow children get run over it'll be ALL your fault! Better go put that sign back before someone gets hurt and sues you, do it for the slow children!!!
Link Posted: 7/24/2001 9:44:54 PM EDT
I'm confused, I assume you mean that you are the child at play. Someone could interpret that to mean that you are going out to shoot at children or maybe the sign itself?
Top Top