Warning

 

Close

Confirm Action

Are you sure you wish to do this?

Confirm Cancel
Member Login
Site Notices
1/25/2018 7:38:29 AM
Posted: 11/24/2003 6:49:41 AM EST
[Last Edit: 11/24/2003 8:00:53 AM EST by tc6969]
TRIPLE (Or maybe quadruple) CLONE TOPIC! Locked! Please refer to
www.ar15.com/forums/topic.html?b=1&f=5&t=216555&w=searchPop


www.project-x.org.uk/armsdumpindex.html

Was trolling the web and found this. Damn, makes me sick. Fucking sad.



Link Posted: 11/24/2003 6:57:57 AM EST
man, what a shame. We should go stomp some more flowers over there, that'll teach em!
Link Posted: 11/24/2003 7:02:48 AM EST
You know, that ain't right. At the pound, the mangiest, most vicious mutt gets a week or so for adoption before they do away with him.
Link Posted: 11/24/2003 7:03:50 AM EST
[puke] that makes me sick. Either that or the taco bell i just reheated
Link Posted: 11/24/2003 7:11:33 AM EST
Originally Posted By gilfrd: man, what a shame. We should go stomp some more flowers over there, that'll teach em!
View Quote
LOL!!!
Link Posted: 11/24/2003 7:16:29 AM EST
I would have been more than happy to give them a happy, loving home.
Link Posted: 11/24/2003 7:46:41 AM EST
I think I'm gonna kick the shit out of a limey just for the hell of it.
Link Posted: 11/24/2003 7:59:00 AM EST
Duplicate thread #2
Top Top