Warning

 

Close

Confirm Action

Are you sure you wish to do this?

Confirm Cancel
Member Login
Site Notices
Posted: 9/9/2004 12:07:57 AM EST
[Last Edit: 1/30/2005 3:06:23 PM EST by The_Alchemist]
So I'm looking to buy many mags, and these guys seem like a great resource, they seem to have a bunch of AR mags there. I'm just curious if anyone here has ordered AR mags from them before? And if so, were they new? It appears they have used mags in the pictures, however, they have the same picture for a few different brands, so I dunno. Input appreciated, thanks!

Brian

FourFourMag USA

map
Link Posted: 9/9/2004 12:12:29 AM EST
Hmm, it appears I'm a dumbass and all I had to do was scroll down to see the mags marked "NEW."
Link Posted: 9/9/2004 12:14:26 AM EST
Some of thier prices were abit high, but not that bad.

They do have preorder Glock mags at $22

Now I just need to find where to get highcaps for my Kimber BP Ten and XD40 after Monday.
Link Posted: 9/9/2004 12:16:22 AM EST
[Last Edit: 9/9/2004 12:23:20 AM EST by repub18]
some dealers are really dumb Colt AR15 mags for $30.00 but inferior USGI mags are $18.00?????? DAMIT Colt doesnt even make their own damn mags!!!!!
Link Posted: 9/9/2004 12:16:46 AM EST
Yeah I would like to get some Sig 226 mags from them too, but they are $40 a pop! Even the pre-order mags. But from what I understand, Sig mags were always expensive.
Link Posted: 9/9/2004 12:18:08 AM EST

Originally Posted By The_Alchemist:
Yeah I would like to get some Sig 226 mags from them too, but they are $40 a pop! Even the pre-order mags. But from what I understand, Sig mags were always expensive.





no its just this dealer likes to rip off people
Link Posted: 9/9/2004 12:18:10 AM EST
Hell I cant even find mags for that Kimber.
Link Posted: 9/9/2004 12:20:43 AM EST

Originally Posted By repub18:

Originally Posted By The_Alchemist:
Yeah I would like to get some Sig 226 mags from them too, but they are $40 a pop! Even the pre-order mags. But from what I understand, Sig mags were always expensive.




no its just this dealer likes to rip off people



Is there any other online resource I can check out for quality AR mags?
Link Posted: 9/9/2004 12:22:26 AM EST

Originally Posted By The_Alchemist:

Originally Posted By repub18:

Originally Posted By The_Alchemist:
Yeah I would like to get some Sig 226 mags from them too, but they are $40 a pop! Even the pre-order mags. But from what I understand, Sig mags were always expensive.




no its just this dealer likes to rip off people



Is there any other online resource I can check out for quality AR mags?




I would just wait till the ban expires and then check out the EE here
Link Posted: 9/9/2004 12:23:36 AM EST
Check out the EE now if you want, get alot better deals here then anywhere else I seen.
Link Posted: 9/9/2004 12:29:02 AM EST
There was a thread a while back on them. IIRC the guy got ripped off by 44mags
Link Posted: 9/9/2004 12:34:52 AM EST
Yeah screw it. I'll go with the EE for mags, had good luck there in the past. I'm looking at 10 Labelle mags for $200 right now, works out to $20 a peice.
Link Posted: 9/9/2004 12:37:36 AM EST
They did have the HK ones but they are $50. I'll let someone else try out them expensive critters first.
Link Posted: 9/9/2004 12:39:28 AM EST

Originally Posted By Taxman:
They did have the HK ones but they are $50. I'll let someone else try out them expensive critters first.



Another instance of hk trying to fix something that ain't broke.
Link Posted: 9/9/2004 12:45:47 AM EST
Factory SIG mags (post ban hi caps) run in the mid-$30 range, so that doesn't seem too far off.
Link Posted: 9/9/2004 12:48:45 AM EST

Originally Posted By The_Alchemist:
Yeah screw it. I'll go with the EE for mags, had good luck there in the past. I'm looking at 10 Labelle mags for $200 right now, works out to $20 a peice.



Can I be Frank?



That's just plain stupid to buy at that price, at this time.....

moncrie has Okay mags for about $11 a pop, if all goes as planned, you'll be able to purchase them Tuesday! He's a fast shipper too.
Link Posted: 9/9/2004 1:01:14 AM EST

Originally Posted By AZ-K9:

Originally Posted By The_Alchemist:
Yeah screw it. I'll go with the EE for mags, had good luck there in the past. I'm looking at 10 Labelle mags for $200 right now, works out to $20 a peice.



Can I be Frank?



Only if I can be Shirley.

I don't really NEED AR mags at the moment (but thats beside the point ) I already have 6 labelles that I got for that same price. I'll check out the other options next week. Thanks
Link Posted: 9/9/2004 1:13:21 AM EST
www.rguns.net has AR mags really cheap pre-order.

You have to call them tho, they're not all listed on the website. Got their flyer today. Labelle's in wrap for $16, Factory Colt's in wrap for $17, Chartered Industries Singapore steel mags for $13.
Link Posted: 9/9/2004 1:31:57 AM EST

Originally Posted By swingset:
www.rguns.net has AR mags really cheap pre-order.

You have to call them tho, they're not all listed on the website. Got their flyer today. Labelle's in wrap for $16, Factory Colt's in wrap for $17, Chartered Industries Singapore steel mags for $13.



Oh no. someone had to say it! Someone had go mention R Guns! LOL.

I know it's early, but I may just hve to grab some popcorn anyway.
Link Posted: 9/9/2004 2:04:29 AM EST
If RGuns was in Jerzy he would get nailed for false advertising....I have called and they are always out. But I subscribe to Shotgun News, get it early and the next month is the same ad.
Link Posted: 9/9/2004 2:49:12 AM EST
Link Posted: 9/9/2004 4:32:36 AM EST
226 mags were always around $40... They doubled when the ban went down (I know, I made a killing, I had 20 of them) and then the prices levels off at around $60.


Originally Posted By The_Alchemist:
Yeah I would like to get some Sig 226 mags from them too, but they are $40 a pop! Even the pre-order mags. But from what I understand, Sig mags were always expensive.

Link Posted: 9/9/2004 4:46:16 AM EST
Get your magazines from the people in the EE, it is well worth it
Link Posted: 9/9/2004 10:54:23 AM EST

Originally Posted By RobertM:

Originally Posted By AZ-K9:

Originally Posted By The_Alchemist:
Yeah screw it. I'll go with the EE for mags, had good luck there in the past. I'm looking at 10 Labelle mags for $200 right now, works out to $20 a peice.



Can I be Frank?



That's just plain stupid to buy at that price, at this time.....

moncrie has Okay mags for about $11 a pop, if all goes as planned, you'll be able to purchase them Tuesday! He's a fast shipper too.



Link ?


LEO MAGS
Link Posted: 9/9/2004 11:18:53 AM EST
I wouldn't want the hassles of explaining how the sunsetting of the Ban allows me to own magazines that are cleared marked LEO or MILITARY ONLY to ocifer Barney Fife.
Link Posted: 9/9/2004 11:23:41 AM EST
I had some problems wit FourFour, but it got worked out.

RGuns, never again , natta, nope, Negative , Ghostrider the pattern is full!! Of shit that is!!
Top Top