Warning

 

Close

Confirm Action

Are you sure you wish to do this?

Confirm Cancel
Member Login
Posted: 1/10/2006 5:00:57 PM EDT
Link Posted: 1/10/2006 5:02:02 PM EDT
For some reason, that amusses me....
Link Posted: 1/10/2006 5:03:28 PM EDT
OMG, now i've seen everything!
Link Posted: 1/10/2006 5:04:04 PM EDT

Originally Posted By Darkstar117:
OMG, now i've seen everything!




Have you seen a man....Oh nevermind.....
Link Posted: 1/10/2006 5:04:05 PM EDT
They spinnin nizzle spinnin
Link Posted: 1/10/2006 5:06:28 PM EDT
Now all someone needs to do is market a grill for an Escalade that looks like a bunch of gold teeth and civilization will have totaly gone to shit.
Link Posted: 1/10/2006 5:06:29 PM EDT
their
Link Posted: 1/10/2006 5:06:33 PM EDT
Thats' quiet the thingy on there car.
Link Posted: 1/10/2006 5:07:22 PM EDT

Originally Posted By Pangea:
Now all someone needs to do is market a grill for an Escalade that looks like a bunch of gold teeth and civilization will have totaly gone to shit.





FO DIZZLE!


BELE DAT DAWG.
Link Posted: 1/10/2006 5:08:29 PM EDT
I'm billing you for the brain cells I lost looking at that crap!


Step on the gas and the spring loaded spinner aggressively "POPS OUT" of your exhaust!


Gee, could we possibly get anymore phallic?
Link Posted: 1/10/2006 5:09:02 PM EDT
Dat's krunk!!!

Reminds of WOO WOO !!!



-Fidel
Link Posted: 1/10/2006 5:09:12 PM EDT

Originally Posted By NonConformist:
They spinnin nizzle spinnin



Like Spinners, people with a crappy car that don't have two pennies to rub together, a pot to piss in or a window to throw it out of will buy this shitzzle by tradding their foodstamps on the street for .20 on the dollar.
Link Posted: 1/10/2006 5:10:06 PM EDT

Originally Posted By P806:
their



Where?
Link Posted: 1/10/2006 5:10:26 PM EDT
How is this any different than putting a propellor on your trailor hitch? I think its kinda neat, actually. Although, some of their ad stuff is BS. " Furthermore, the exhaust gases emanating from the tailpipe will be uniformly dispersed into the atmosphere."
Top Top