Warning

 

Close

Confirm Action

Are you sure you wish to do this?

Confirm Cancel
Member Login
Site Notices
9/22/2017 12:11:25 AM
Posted: 1/24/2006 3:38:10 PM EDT
and i'm bored out of my fscking mind. at least they gave me internet access.
Link Posted: 1/24/2006 3:43:01 PM EDT
my prof is talking about tiger penis soup now. ROFL
Link Posted: 1/24/2006 3:54:31 PM EDT

Originally Posted By kingpinGTI:
my prof is talking about tiger penis soup now. ROFL



Pay attention! That's on the test!

TC

Link Posted: 1/24/2006 3:58:57 PM EDT
Link Posted: 1/24/2006 4:01:29 PM EDT

Originally Posted By TheRedGoat:

Originally Posted By kingpinGTI:
and i'm bored out of my fscking mind. at least they gave me internet access.



gimme a few minutes to finish my lecture and I will join you in your boredom.

TRG



that dude puts me to sleep.
Link Posted: 1/24/2006 4:02:11 PM EDT
history class isn't much better. although i think my teacher is someone's arch nemisis. he's a marxist, a historian, and his name is stryker.
Link Posted: 1/24/2006 4:23:08 PM EDT
[Last Edit: 1/24/2006 4:23:31 PM EDT by SmallChange]

Originally Posted By TheRedGoat:

Originally Posted By kingpinGTI:
and i'm bored out of my fscking mind. at least they gave me internet access.



gimme a few minutes to finish my lecture and I will join you in your boredom.

TRG



I didn't know you taught psych. I thought you just taught about them pyooters and stuff.


ETA:
Link Posted: 1/24/2006 4:27:15 PM EDT
what school?
Link Posted: 1/24/2006 4:34:42 PM EDT

Originally Posted By mikejohnson:
what school?

HCC northwest(T&C)
Link Posted: 1/24/2006 5:05:16 PM EDT
Link Posted: 1/24/2006 5:07:11 PM EDT

Originally Posted By TheRedGoat:

Originally Posted By SmallChange:

Originally Posted By TheRedGoat:

Originally Posted By kingpinGTI:
and i'm bored out of my fscking mind. at least they gave me internet access.



gimme a few minutes to finish my lecture and I will join you in your boredom.

TRG



I didn't know you taught psych. I thought you just taught about them pyooters and stuff.


ETA:



Yeah, yeah... I meant after I finished lecturing about computers.

these are good students though, keeping me hopping, and all of them are working hard at doing their work. Wish they were slackers. Slackers = don't turn in work, drop class. Less to grade.

Oh well, win some, lose some.

TRG



i'd rather be in a computer class than history right now. at least i'm amusing myself by thinking of eddie izzard stuff while he talks about european history
Link Posted: 1/24/2006 5:18:34 PM EDT
Link Posted: 1/24/2006 5:40:33 PM EDT
Link Posted: 1/24/2006 5:57:17 PM EDT

Originally Posted By TheRedGoat:

Originally Posted By kingpinGTI:

Originally Posted By mikejohnson:
what school?

HCC northwest(T&C)



Henderson County College? I used to know some faculty there.

TRG

houston community college rofl
Link Posted: 1/24/2006 5:58:10 PM EDT
Link Posted: 1/24/2006 5:58:42 PM EDT
Link Posted: 1/24/2006 5:59:11 PM EDT

Originally Posted By TheRedGoat:

Originally Posted By kingpinGTI:

Originally Posted By TheRedGoat:

Originally Posted By kingpinGTI:

Originally Posted By mikejohnson:
what school?

HCC northwest(T&C)



Henderson County College? I used to know some faculty there.

TRG

houston community college rofl



Ewwwww. Houston? Dang, I thought you were going to a good school.

TRG



s'long as i get my cores done for cheap i don't really care where i go. I should be able to head off to UH when i'm through with HCC.
Link Posted: 1/24/2006 6:00:17 PM EDT
Link Posted: 1/24/2006 6:01:22 PM EDT

Originally Posted By TheRedGoat:

Originally Posted By kingpinGTI:
my prof is talking about tiger penis soup now. ROFL



You happen to get that recipe?

Is it a cream sauce?

TRG

This recipe was graciously given by "Miss Casey", the head waitress at the Pu Chung Pao resturant in Taizhong, Taiwan. If you prefer, you can buy a bowl of this tasty?? soup for a mere 400 dollars. This recipe makes 8 bowls of Tiger Penis Soup.

* 1 tiger penis, dried
* 24 other spices and medicines, including rhino horn, bear gall bladder, tiger bone, and ginseng

Soak the tiger penis in water for one week. Simmer with the 24 spices and medicines for 24-26 hours. Serves 8
Link Posted: 1/24/2006 6:02:37 PM EDT

Originally Posted By TheRedGoat:

Originally Posted By Thunderchild:

Originally Posted By kingpinGTI:
my prof is talking about tiger penis soup now. ROFL



Pay attention! That's on the test!

TC




Yeah, that might pop up on the exam.

TRG



have you ever noticed that those overhead projectors in classrooms look like a mechanical ET?
Link Posted: 1/24/2006 6:05:24 PM EDT
Link Posted: 1/24/2006 6:06:57 PM EDT
Link Posted: 1/24/2006 6:09:09 PM EDT

Originally Posted By TheRedGoat:

Originally Posted By kingpinGTI:

Originally Posted By TheRedGoat:

Originally Posted By Thunderchild:

Originally Posted By kingpinGTI:
my prof is talking about tiger penis soup now. ROFL



Pay attention! That's on the test!

TC




Yeah, that might pop up on the exam.

TRG



have you ever noticed that those overhead projectors in classrooms look like a mechanical ET?



Yeah, except ET had TWO eyes. This ain't a math class you are taking right?

TRG



the only math i need to know is how to count down from 30
Link Posted: 1/24/2006 6:09:43 PM EDT

Originally Posted By TheRedGoat:

Originally Posted By kingpinGTI:

Originally Posted By TheRedGoat:

Originally Posted By kingpinGTI:
my prof is talking about tiger penis soup now. ROFL



You happen to get that recipe?

Is it a cream sauce?

TRG

This recipe was graciously given by "Miss Casey", the head waitress at the Pu Chung Pao resturant in Taizhong, Taiwan. If you prefer, you can buy a bowl of this tasty?? soup for a mere 400 dollars. This recipe makes 8 bowls of Tiger Penis Soup.

* 1 tiger penis, dried
* 24 other spices and medicines, including rhino horn, bear gall bladder, tiger bone, and ginseng

Soak the tiger penis in water for one week. Simmer with the 24 spices and medicines for 24-26 hours. Serves 8



So you leave dried meat soaking in a bowl of water for a week?

No wonder they add medicine to it, sounds like a good way to get food poisoning to me.

TRG


you're a towel.
Link Posted: 1/24/2006 6:15:26 PM EDT
Link Posted: 1/24/2006 8:26:11 PM EDT
Link Posted: 1/24/2006 8:27:03 PM EDT
Link Posted: 1/24/2006 9:32:19 PM EDT

Originally Posted By ilikelegs:

Originally Posted By TheRedGoat:

Originally Posted By kingpinGTI:

Originally Posted By TheRedGoat:

Originally Posted By kingpinGTI:

Originally Posted By TheRedGoat:

Originally Posted By kingpinGTI:
my prof is talking about tiger penis soup now. ROFL



You happen to get that recipe?

Is it a cream sauce?

TRG

This recipe was graciously given by "Miss Casey", the head waitress at the Pu Chung Pao resturant in Taizhong, Taiwan. If you prefer, you can buy a bowl of this tasty?? soup for a mere 400 dollars. This recipe makes 8 bowls of Tiger Penis Soup.

* 1 tiger penis, dried
* 24 other spices and medicines, including rhino horn, bear gall bladder, tiger bone, and ginseng

Soak the tiger penis in water for one week. Simmer with the 24 spices and medicines for 24-26 hours. Serves 8



So you leave dried meat soaking in a bowl of water for a week?

No wonder they add medicine to it, sounds like a good way to get food poisoning to me.

TRG


you're a towel.



Towel?

TRG



He ment your a tool.


now now, that's not nice. i meant he was a towel.(ref: south park)
Top Top