Warning

 

Close

Confirm Action

Are you sure you wish to do this?

Confirm Cancel
Member Login
Posted: 9/17/2004 3:19:12 PM EST
[Last Edit: 9/17/2004 5:25:32 PM EST by Blackgun_Fun]
Hi Guys-

I have wanted to make the trip down to meet some of you for some time now, but something always seems to screw up my plans. This Sunday may be an exception to the rule.

I would like to know if any of you would mind if my wife tagged along? Believe it or not she enjoys looking around the show with me.

If things work out as planned, we will have some one to watch our kids early enough to make the breakfast. If not - we will just show up at the show later on.

I don't want to ruin the "spirit" of the breakfast if it is more of a "men’s morning out".

Please be honest....you are not going to hurt my (or my wife’s) feelings. I don't want to screw up a tradition (making everyone feel awkward or not being able to speak "freely" )by "tarnishing" it with a females presence!

Thanks!
Link Posted: 9/17/2004 3:47:27 PM EST
Shes welcome as far as I am concerned.
Link Posted: 9/17/2004 3:52:10 PM EST

Originally Posted By Combat_Jack:
Shes welcome as far as I am concerned.



I don't think you would say no to any woman being there

Thanks for the vote though Does your brother still want to sell his #40? Email me and let me know
Link Posted: 9/17/2004 4:33:03 PM EST

Originally Posted By Blackgun_Fun:

Originally Posted By Combat_Jack:
Shes welcome as far as I am concerned.



I don't think you would say no to any woman being there

Thanks for the vote though Does your brother still want to sell his #40? Email me and let me know



He hasn't gotten back to me. Hes hard to get a hold of since he went to college, but I will get back to you as soon as he replies.

And no, I wouldn't object to any woman coming.
Link Posted: 9/17/2004 5:28:08 PM EST
Bring her along, we'll put a muzzle on Joe and make sure that CJ keeps his hands on top of the table.

[jaws] we're gonna need a bigger table [/jaws]


making everyone feel awkward or not being able to speak "freely"

Bahahahahahaha you don't kow us, that's for sure! Nothing makes us shut up.
Link Posted: 9/17/2004 5:41:27 PM EST
Bring her. She can swap pictures of kids with Bigscrun. And compare OBGYN doctors with 2WP.
Link Posted: 9/17/2004 7:22:58 PM EST

Originally Posted By Phil_in_Seattle:
Bring her along, we'll put a muzzle on Joe and make sure that CJ keeps his hands on top of the table.

[jaws] we're gonna need a bigger table [/jaws]


making everyone feel awkward or not being able to speak "freely"

Bahahahahahaha you don't kow us, that's for sure! Nothing makes us shut up.



LOL - no problem! She can cuss like a pirate when needed too . I just wanted to make sure it would not bother anybody - we are not 100% sure our "brat sitter" will pull through for us yet anyway.
Link Posted: 9/17/2004 7:30:52 PM EST

Originally Posted By bigern:
Bring her. She can swap pictures of kids with Bigscrun. And compare OBGYN doctors with 2WP.



Is 2WP looking for a new Doc? Does he just feel uncomfortable around him/her, or is the Doc just kind of rough?

I really should not join in the games of making fun of people that may not show up, as we are still waiting for the final word as well.

Hope you can make it 2WP - hope we can too
Link Posted: 9/17/2004 7:34:10 PM EST
Link Posted: 9/17/2004 7:38:08 PM EST

Originally Posted By Blackgun_Fun:

Originally Posted By Phil_in_Seattle:
Bring her along, we'll put a muzzle on Joe and make sure that CJ keeps his hands on top of the table.

[jaws] we're gonna need a bigger table [/jaws]


making everyone feel awkward or not being able to speak "freely"

Bahahahahahaha you don't kow us, that's for sure! Nothing makes us shut up.



LOL - no problem! She can cuss like a pirate when needed too . I just wanted to make sure it would not bother anybody - we are not 100% sure our "brat sitter" will pull through for us yet anyway.



Bring the brat(s?) along that way Combat Jack will have someone to talk to.
Link Posted: 9/17/2004 7:55:12 PM EST

Originally Posted By Phil_in_Seattle:

Originally Posted By Blackgun_Fun:

Originally Posted By Phil_in_Seattle:
Bring her along, we'll put a muzzle on Joe and make sure that CJ keeps his hands on top of the table.

[jaws] we're gonna need a bigger table [/jaws]


making everyone feel awkward or not being able to speak "freely"

Bahahahahahaha you don't kow us, that's for sure! Nothing makes us shut up.



LOL - no problem! She can cuss like a pirate when needed too . I just wanted to make sure it would not bother anybody - we are not 100% sure our "brat sitter" will pull through for us yet anyway.



Bring the brat(s?) along that way Combat Jack will have someone to talk to.



You're gonna pay for that one.....
Link Posted: 9/17/2004 8:04:03 PM EST

Originally Posted By Combat_Jack:

Originally Posted By Phil_in_Seattle:

Originally Posted By Blackgun_Fun:

Originally Posted By Phil_in_Seattle:
Bring her along, we'll put a muzzle on Joe and make sure that CJ keeps his hands on top of the table.

[jaws] we're gonna need a bigger table [/jaws]


making everyone feel awkward or not being able to speak "freely"

Bahahahahahaha you don't kow us, that's for sure! Nothing makes us shut up.



LOL - no problem! She can cuss like a pirate when needed too . I just wanted to make sure it would not bother anybody - we are not 100% sure our "brat sitter" will pull through for us yet anyway.



Bring the brat(s?) along that way Combat Jack will have someone to talk to.



You're gonna pay for that one.....



Hush boy or I'll pay CK $20 to mock you.
Link Posted: 9/17/2004 8:06:28 PM EST

Originally Posted By Phil_in_Seattle:

Originally Posted By Combat_Jack:

Originally Posted By Phil_in_Seattle:

Originally Posted By Blackgun_Fun:

Originally Posted By Phil_in_Seattle:
Bring her along, we'll put a muzzle on Joe and make sure that CJ keeps his hands on top of the table.

[jaws] we're gonna need a bigger table [/jaws]


making everyone feel awkward or not being able to speak "freely"

Bahahahahahaha you don't kow us, that's for sure! Nothing makes us shut up.



LOL - no problem! She can cuss like a pirate when needed too . I just wanted to make sure it would not bother anybody - we are not 100% sure our "brat sitter" will pull through for us yet anyway.



Bring the brat(s?) along that way Combat Jack will have someone to talk to.



You're gonna pay for that one.....



Hush boy or I'll pay CK $20 to mock you.



I'd kick his ass
Link Posted: 9/17/2004 8:18:22 PM EST

Originally Posted By Combat_Jack:

Originally Posted By Phil_in_Seattle:

Originally Posted By Combat_Jack:

Originally Posted By Phil_in_Seattle:

Originally Posted By Blackgun_Fun:

Originally Posted By Phil_in_Seattle:
Bring her along, we'll put a muzzle on Joe and make sure that CJ keeps his hands on top of the table.

[jaws] we're gonna need a bigger table [/jaws]


making everyone feel awkward or not being able to speak "freely"

Bahahahahahaha you don't kow us, that's for sure! Nothing makes us shut up.



LOL - no problem! She can cuss like a pirate when needed too . I just wanted to make sure it would not bother anybody - we are not 100% sure our "brat sitter" will pull through for us yet anyway.



Bring the brat(s?) along that way Combat Jack will have someone to talk to.



You're gonna pay for that one.....



Hush boy or I'll pay CK $20 to mock you.



I'd kick his ass



Not when I give Scrun a bottle of Jack to protect CK.
Link Posted: 9/17/2004 8:22:42 PM EST
He'd be too busy drinking it to do anything
Link Posted: 9/17/2004 10:04:16 PM EST

Originally Posted By Combat_Jack:
He'd be too busy drinking it to do anything



that is O.K. I will step in....
Link Posted: 9/17/2004 10:27:04 PM EST
Bring your wife to the Oly Arms table and we'll look after her while you look around.
Link Posted: 9/17/2004 10:40:12 PM EST

Originally Posted By Da_Bunny:
Bring your wife to the Oly Arms table and we'll look after her while you look around.



Hehe
Link Posted: 9/17/2004 10:40:52 PM EST

Originally Posted By R-32:

Originally Posted By Combat_Jack:
He'd be too busy drinking it to do anything



that is O.K. I will step in....



Hmm, I best bring my brother...
Link Posted: 9/18/2004 4:08:17 AM EST

Originally Posted By Combat_Jack:

Originally Posted By R-32:

Originally Posted By Combat_Jack:
He'd be too busy drinking it to do anything



that is O.K. I will step in....



Hmm, I best bring my brother...



Isn't he a first year college student?

Do you really think you'll live until he wakes up at noon?

Just how far do you think you can run in the amount of time it takes to finish one bottle of JD anyway?
Link Posted: 9/18/2004 5:23:07 AM EST
I heard that there will be some pre-ban guns at the gun show.
Link Posted: 9/18/2004 5:26:27 AM EST

Originally Posted By KA3B:
I heard that there will be some pre-ban guns at the gun show.



RARE!
Don't find many like these!
No longer being made!

Get them before they are banned (AGAIN)!


Link Posted: 9/18/2004 6:09:45 AM EST
Link Posted: 9/18/2004 6:30:44 AM EST

Originally Posted By Phil_in_Seattle:

Originally Posted By Combat_Jack:

Originally Posted By R-32:

Originally Posted By Combat_Jack:
He'd be too busy drinking it to do anything



that is O.K. I will step in....



Hmm, I best bring my brother...



Isn't he a first year college student?

Do you really think you'll live until he wakes up at noon?

Just how far do you think you can run in the amount of time it takes to finish one bottle of JD anyway?



He's a teetotaler with 0800 classes four days a week.
Link Posted: 9/18/2004 7:00:12 AM EST

Originally Posted By Combat_Jack:

Originally Posted By Phil_in_Seattle:

Originally Posted By Combat_Jack:

Originally Posted By R-32:

Originally Posted By Combat_Jack:
He'd be too busy drinking it to do anything



that is O.K. I will step in....



Hmm, I best bring my brother...



Isn't he a first year college student?

Do you really think you'll live until he wakes up at noon?

Just how far do you think you can run in the amount of time it takes to finish one bottle of JD anyway?



He's a teetotaler with 0800 classes four days a week.



Your family is just jam-packed with freaks isn't it?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
No wonder you fit in here.
Link Posted: 9/18/2004 7:01:24 AM EST
Phil, you have no idea.
Link Posted: 9/18/2004 7:35:05 AM EST

Originally Posted By Combat_Jack:
Phil, you have no idea.




I have a idea, Im heading out to the show right now to scout out the cool shit and buy it all before all you jokers get it.....!


Combat Jack bring your brother, My 3 year old daught, should be able to whip his azz!
Link Posted: 9/18/2004 8:21:30 AM EST

Originally Posted By R-32:

Originally Posted By Combat_Jack:
Phil, you have no idea.




I have a idea, Im heading out to the show right now to scout out the cool shit and buy it all before all you jokers get it.....!


Combat Jack bring your brother, My 3 year old daught, should be able to whip his azz!



Actually, its would be more like a fair fight

Just kidding, that fucker hits hard.
Link Posted: 9/18/2004 12:10:21 PM EST

Originally Posted By Combat_Jack:
Originally Posted By R-32:


Actually, its would be more like a fair fight

Just kidding, that fucker hits hard.



You mean your brother or his 3 y.o.?
Link Posted: 9/18/2004 12:37:30 PM EST

Originally Posted By Phil_in_Seattle:

Originally Posted By Combat_Jack:

Originally Posted By Phil_in_Seattle:

Originally Posted By Combat_Jack:

Originally Posted By Phil_in_Seattle:

Originally Posted By Blackgun_Fun:

Originally Posted By Phil_in_Seattle:
Bring her along, we'll put a muzzle on Joe and make sure that CJ keeps his hands on top of the table.

[jaws] we're gonna need a bigger table [/jaws]


making everyone feel awkward or not being able to speak "freely"

Bahahahahahaha you don't kow us, that's for sure! Nothing makes us shut up.



LOL - no problem! She can cuss like a pirate when needed too . I just wanted to make sure it would not bother anybody - we are not 100% sure our "brat sitter" will pull through for us yet anyway.



Bring the brat(s?) along that way Combat Jack will have someone to talk to.



You're gonna pay for that one.....



Hush boy or I'll pay CK $20 to mock you.



I'd kick his ass



Not when I give Scrun a bottle of Jack to protect CK.



I really, really hate it when you jack-asses quote an entire damn thread every time you post!!!!!!

Anyway, I WILL be ther in the morning. Yes, B_F, bring the wife. I may bring mine as well. She also knows how to cuss like a sailor when needed and can be meaner than a pit bull with a toothache and be the nicest lady in the world at the same time. Weird huh?

So C_J, are you going for sure? Just need to know if we get a seat in the family section or go to the bar. I like the bar better because they serve you there better but hey, you'll grow up some day and they will let you in.

Anyway, see ya'll in the AM.
Top Top