Warning

 

Close

Confirm Action

Are you sure you wish to do this?

Confirm Cancel
Member Login
Site Notices
1/25/2018 7:38:29 AM
Posted: 2/28/2006 9:36:07 AM EST
Link Posted: 2/28/2006 12:02:26 PM EST
GUNSHOW!!!!
Link Posted: 2/28/2006 12:45:13 PM EST
Well, it looks like this it is gonna be another beans and rice week! Roseco Ill look forward to shopping with you again. I just bought 2 Stag stripped lowers last week and Im going to be looking for a LPK. Also maybe an flatop upper. We'll see you there againn!
Link Posted: 2/28/2006 1:25:23 PM EST
Link Posted: 2/28/2006 3:25:58 PM EST
Link Posted: 2/28/2006 3:26:38 PM EST
Link Posted: 3/1/2006 3:01:54 AM EST
Link Posted: 3/3/2006 1:19:55 AM EST
Link Posted: 3/3/2006 6:25:37 AM EST
Link Posted: 3/3/2006 7:30:09 PM EST
Whereabouts will this shindig take place? Mrs. Hoohaa and I want to go.
Link Posted: 3/4/2006 7:02:19 AM EST
Link Posted: 3/4/2006 1:46:06 PM EST
The only two tables I found in there selling wolf 62gr ammo did not have single boxes just the cases i just want to try some not stock up for winter but over all it was not a bad show especially since i didnt have to pay $8 for parking
Link Posted: 3/4/2006 2:00:22 PM EST
I have to stay out of those shows Ouch... not even enough left of a cheap cheese burger.
Link Posted: 3/4/2006 8:35:28 PM EST

Originally Posted By COZ_45:

Originally Posted By hoohaa:
Whereabouts will this shindig take place? Mrs. Hoohaa and I want to go.



Pasadena Convention Center on Fairmont, just East of Redbluff behind San Jacinto College.

I didn't get a table! Damn!

Y'all go give Roseco some business!



Yeah, but they had jerky and coins and the guy with the $25 genuine Vietnam issue and AK74 mags that he's been trying to sell at shows for a couple of years.
Link Posted: 3/5/2006 3:23:00 AM EST
Link Posted: 3/5/2006 5:44:33 AM EST
Oh and about the jerky guy...WTF is with the glass shield now? No more free grazing? Guess I will have to start eating breakfast before I go to the shows now.
Link Posted: 3/5/2006 5:52:43 PM EST

Originally Posted By COZ_45:

Originally Posted By TigerStripe:

Originally Posted By COZ_45:

Originally Posted By hoohaa:
Whereabouts will this shindig take place? Mrs. Hoohaa and I want to go.



Pasadena Convention Center on Fairmont, just East of Redbluff behind San Jacinto College.

I didn't get a table! Damn!

Y'all go give Roseco some business!



Yeah, but they had jerky and coins and the guy with the $25 genuine Vietnam issue and AK74 mags that he's been trying to sell at shows for a couple of years.



The jerky guy has the best margins....probably make about three times as much money as the gun dudes...



I know. But he shouldn't get a table over a gun related vendor. Period.


TS
Top Top