Warning

 

Close

Confirm Action

Are you sure you wish to do this?

Confirm Cancel
Member Login
Posted: 11/8/2003 3:42:14 PM EDT
[Last Edit: 11/8/2003 3:44:10 PM EDT by Bradd_D]
A round of .223 in a 7.62 x 39 chamber will lock things up tighter than shit! perhaps ATLGA can give us more details...

Link Posted: 11/8/2003 4:02:48 PM EDT
All I can say is "WOW"
Link Posted: 11/8/2003 4:24:04 PM EDT
Did someone have an oopsy poo?
Link Posted: 11/9/2003 3:37:46 AM EDT
I ain't sayin' nothin'.

Okay, I'll say it. ATLGA loaded his AK with a 5.56 round. I'll let him tell the rest.
Link Posted: 11/9/2003 11:31:23 AM EDT
Dumbass.
Link Posted: 11/9/2003 1:29:09 PM EDT
And to add insult to injury, it was WOLF ammo.

I love Wolf!!


ByteTheBullet (-:
Link Posted: 11/9/2003 6:00:34 PM EDT

Originally Posted By ByteTheBullet:
And to add insult to injury, it was WOLF ammo.

I love Wolf!!


ByteTheBullet (-:




We must stop the WOLF......do it for the children.
Link Posted: 11/9/2003 6:04:07 PM EDT
When did this happen?
Link Posted: 11/9/2003 6:19:25 PM EDT
[Last Edit: 11/9/2003 6:21:36 PM EDT by Bradd_D]
It happened Saturday. In his defense, the round was laying on the bench when he dumped his ammo to load mags. Both the rogue round and the ammo he was shooting were Wolf so they blended together rather easily. During the whole affair, ATLGA did keep the weapon pointed downrange so the potential danger was minimal.
Link Posted: 11/10/2003 3:57:20 AM EDT
Holy Mosses! I felt like such a noob! Yeah as explained I managed in my frantic race to load more mags and put more lead downrange...tooo grab a green cased 556 round in my pile of green cased .30 wolf brand. It somehow got on my table ....Now I should have noticed the difference, but needless to say I had a couple other things I was paying attention too. Anyway I had a damn blast on Sat!!! got to work on my ak for an hour as usual!!!
Link Posted: 11/10/2003 4:00:36 AM EDT
Big thanks to Brad for helping me remove that round from my the chamber. He and I decided it would be best to use the support post for the roof of the building to " push " the carrier back.
Link Posted: 11/10/2003 6:49:04 AM EDT
Are the twins ok?

ARH
Link Posted: 11/10/2003 7:09:41 AM EDT
They had a great time and want to go back!!!
Top Top