Warning

 

Close

Confirm Action

Are you sure you wish to do this?

Confirm Cancel
Member Login
Site Notices
9/22/2017 12:11:25 AM
Posted: 2/21/2006 2:50:10 PM EDT
take this head




and put it on this body:





Link Posted: 2/21/2006 4:58:38 PM EDT
btt
Link Posted: 2/21/2006 5:00:11 PM EDT
Tag for Hitler dancing a jig.
Link Posted: 2/21/2006 5:00:44 PM EDT
Tag
Link Posted: 2/21/2006 5:20:49 PM EDT
God damn, whoever made the GIF first didn't make it easy. Working on it, check back in a few. BTW, I'm not cleaning up the edges for transparency's sake, that's too much.
Link Posted: 2/21/2006 5:27:05 PM EDT


Faster damn it.. faster....

Link Posted: 2/21/2006 5:29:19 PM EDT

Originally Posted By LoginName:
home.comcast.net/~bfd750/jig.GIF

Faster damn it.. faster....

home.comcast.net/~bfd750/jig2.GIF



hahaha



Can you make it so the white box dissapears and will match the background where posted?

Link Posted: 2/21/2006 5:30:20 PM EDT

Originally Posted By UberPhLuBB:
God damn, whoever made the GIF first didn't make it easy. Working on it, check back in a few. BTW, I'm not cleaning up the edges for transparency's sake, that's too much.



What software should I get if I wanted to do it and add in the transparency?
Link Posted: 2/21/2006 5:35:33 PM EDT

Originally Posted By Red_Beard:

Originally Posted By LoginName:
home.comcast.net/~bfd750/jig.GIF

Faster damn it.. faster....

home.comcast.net/~bfd750/jig2.GIF



hahaha

Can you make it so the white box dissapears and will match the background where posted?




Yeah, but it would take some time given the software and method I'm useing.
Link Posted: 2/21/2006 5:45:24 PM EDT
[Last Edit: 2/21/2006 5:50:58 PM EDT by UberPhLuBB]

Originally Posted By Red_Beard:

Originally Posted By UberPhLuBB:
God damn, whoever made the GIF first didn't make it easy. Working on it, check back in a few. BTW, I'm not cleaning up the edges for transparency's sake, that's too much.



What software should I get if I wanted to do it and add in the transparency?



You can do it with GIF animator, which is what I'm using, but I've confounded myself.

I've set a transparent color, and made the background that color, but each frame stacks on the previous frame, instead of erasing and replacing the previous frame. The original GIF is done exactly the same, but somehow it's background is transparent and the layers do not overlap.

I've done this crap for years, and I'm absolutely stumped.

ETA: Here's mine. You see the problem.
Link Posted: 2/21/2006 6:08:31 PM EDT
[Last Edit: 2/21/2006 6:10:48 PM EDT by Jetlag]

Aw, they're friends.
Link Posted: 2/21/2006 6:15:33 PM EDT
Link Posted: 2/21/2006 6:25:31 PM EDT
What have I done?!?!?

Link Posted: 2/21/2006 6:31:13 PM EDT

Originally Posted By Jetlag:
What have I done?!?!?

i1.tinypic.com/o9ogbb.gif




If you really want to get crazy, ... take this one



and put some strips of bacon in his hands:




Link Posted: 2/21/2006 6:53:55 PM EDT
tag for hilarity
Link Posted: 2/21/2006 6:55:06 PM EDT
Can ye smell it?

Link Posted: 2/21/2006 6:55:09 PM EDT
LOL.
Link Posted: 2/21/2006 6:59:49 PM EDT
"thats funny right there, i dont care who you are"
Link Posted: 2/21/2006 7:03:34 PM EDT
Tag for no real reason.
Link Posted: 2/22/2006 3:15:11 AM EDT

Originally Posted By Jetlag:
Can ye smell it?

i1.tinypic.com/o9pl77.gif




oh damn ... I think I just popped a vein in my eyeball. The laughing at this caused me to choke on my breakfast.




Link Posted: 2/22/2006 3:17:05 AM EDT
Surprisingly, this thread was totally worth reading!
Link Posted: 2/22/2006 4:22:15 AM EDT

Originally Posted By Sniper_Wolfe:
Surprisingly, this thread was totally worth reading!



Ditto!!! Way cool guys! Good job!
Link Posted: 2/22/2006 5:09:25 AM EDT
LOL! How about a rifle or two in his hands?
Link Posted: 2/23/2006 3:08:23 AM EDT

Originally Posted By SIG-24-7:
LOL! How about a rifle or two in his hands?



For a real challenge:

An animation where he blows out his brains with a Walther (it was a Walther, wasn't it? PPK?).
Top Top