Warning

 

Close

Confirm Action

Are you sure you wish to do this?

Confirm Cancel
Member Login

Posted: 11/1/2009 9:06:43 PM EST
Like this:



Link Posted: 11/1/2009 9:11:32 PM EST
I don't know but....damn......
Link Posted: 11/1/2009 9:12:28 PM EST
Ad companies pay the owners. In those pics? It's anybody's guess. Ha
Link Posted: 11/1/2009 9:14:35 PM EST
there was thread about his maybe a week ago
no one knew but there were many pages of amusment
which I assume will happen here again
Link Posted: 11/1/2009 9:14:54 PM EST
there was a thread about this last week. apparently it's just a ghetto thing
Link Posted: 11/1/2009 9:16:36 PM EST
Those are weak-sauce.

There is a late model Nissan Sentra around here, silver, with very realistic Diet Coke graphics on it.
Link Posted: 11/1/2009 9:16:41 PM EST
Originally Posted By TNARShooter:
there was a thread about this last week. apparently it's just a ghetto thing


I guess I missed it.

Oh well. So there is no reason why?
Link Posted: 11/1/2009 9:17:09 PM EST
Acorn sponsored NASCAR racers?
Link Posted: 11/1/2009 9:20:00 PM EST
Cuz they get paid to fool. Or they are just obsessed. Lucky charms are the shit so maybe thats why.
Link Posted: 11/1/2009 9:21:28 PM EST
[Last Edit: 11/1/2009 9:24:01 PM EST by www-glock19-com]

Originally Posted By Svetgar:
Originally Posted By TNARShooter:
there was a thread about this last week. apparently it's just a ghetto thing


I guess I missed it.

Oh well. So there is no reason why?
nope just falls under big ass wheels and other pointless blingy ghetto car shit
http://www.theinsider.com/news/915261_Ghetto_Cars_These_Guys_Should_Be_Getting_Paid

Link Posted: 11/1/2009 9:23:31 PM EST
Link Posted: 11/1/2009 9:25:13 PM EST
Link Posted: 11/1/2009 9:25:58 PM EST
[Last Edit: 11/1/2009 9:26:12 PM EST by Tim_the_enchanter]
Needs mo perpl drank.
Link Posted: 11/1/2009 9:26:03 PM EST
[Last Edit: 11/1/2009 9:27:42 PM EST by southlak9cop]
One ghetto sled around here was the first to have that crap all over his vehicle in the area. It was like a 2002 Impala, with about 7 grand between wheels and paint. His car was a green candy apple type paint job. With Jolly Rancher logos all over it of course.

There was another one too, I don't remember what it had on it. Those two started that crap around here, and it took off from there. This one was a Suburbalade though. You know, the Suburbans with the Escalade front ends.
Link Posted: 11/1/2009 9:28:58 PM EST
Originally Posted By swingset:

Originally Posted By DrMark:
I cannot explain it.


I can, but it violates the CoC.


I think this quote from the other thread sufficiently explains this phenomenon.
Top Top