Warning

 

Close

Confirm Action

Are you sure you wish to do this?

Confirm Cancel
Member Login
Site Notices
9/22/2017 12:11:25 AM
Posted: 4/1/2002 7:32:18 AM EDT
If you've browsed this board for long you've seen them all: 10) Funny 9) Help 8) Help Needed 7) WTF 6) WTF?!? 5) Rant 4) Question 3) Breaking News 2) Must Read 1) MUST READ! [;)]
Link Posted: 4/1/2002 7:37:24 AM EDT
You forgot the [b]'Top 10'[/b] anything topic title! [:D] Eric The(Sassy)Hun[>]:)]
Link Posted: 4/1/2002 8:06:01 AM EDT
11) Mods WTF?? 12) Has this been posted before?? 13) WTF?? Who deleted my post?? 14) Need a web site addy to learn about AR15s Sgtar15
Link Posted: 4/1/2002 8:11:19 AM EDT
Yeah I'm guilty of #13.Hey EricTheHun, did you get my email?
Link Posted: 4/1/2002 8:15:03 AM EDT
Thanks [b]Renamed[/b]. And here's the runners up list: 15) I can't f&*$ng believe this! 16) You GOTTA read this! 17) What do you think? 18) Is it just me or... 19) Need advice 20) Oh PLEASE!!!!!!!!!! [;)]
Link Posted: 4/1/2002 8:24:34 AM EDT
[b]MAC-DADDY[/b]I did now, thanks for bringing it to my attention. If you note, my e-mail is on AOL. I surf the net on Verizon.net. So I am never aware when I get e-mail. Eric The(Fair)Hun[>]:)]
Link Posted: 4/1/2002 8:24:45 AM EDT
Originally Posted By The_Macallan: Thanks [b]Renamed[/b]. 20) Oh PLEASE!!!!!!!!!! [;)]
View Quote
That's pretty funny!!!!!!!!! Wait...someone deleted my damn post!! WTF Mods?? That's it...I'm leaving!!!!!! Umm, nevermind. It just moved down a few spots. Whew.....for a second there I thought people were out to get me or something.[:I] Sgtar15
Link Posted: 4/1/2002 10:14:39 AM EDT
lol
Top Top