Warning

 

Close

Confirm Action

Are you sure you wish to do this?

Confirm Cancel
Member Login

Site Notices
4/22/2019 5:32:20 PM
Arrow Left Previous Page
Page / 2
Posted: 4/30/2015 11:53:50 PM EDT
And so it begins...



And then...



Okay, close enough.



What about all this shit?



We'll get to that. Gonna need some mayo or some shit. Cock sauce mayo. Aww yiss.



Tada!


Onions and some such.


Look done.



Oh yeah. Buns. Ain't got no buns. Got shrooms though. Roast those fuckers. Gotta wet em down first.




Meat. Fresh Market had grass fed but shit was too lean. Ground chuck. 80/20.



Colby Jack.


Eggs:


Sriracha mayo on the bottom and avocados.


Sprouts:


About plated:


Done. Eat that bitch.


Disclaimer; shit would've been more coherent before the local beer and the potato vodka. Shit was good though. Yeah, the burger too.
Link Posted: 4/30/2015 11:54:38 PM EDT
10/10
Link Posted: 4/30/2015 11:56:31 PM EDT
I'd eat it. Way better than the last "rate my burger" with a frozen patty on toast.
Link Posted: 4/30/2015 11:56:37 PM EDT
FINALLY !!!

Link Posted: 4/30/2015 11:56:40 PM EDT
This diet isn't healthy.

I noticed you made two. Mail me one?
Link Posted: 4/30/2015 11:57:05 PM EDT
Grassfed is not what you think it is.
Link Posted: 4/30/2015 11:57:09 PM EDT
looks tasty...wish it had a bun though and you would have my business
Link Posted: 4/30/2015 11:57:28 PM EDT
Where do you buy broccoli sprouts? Zero places around me sell em.


Burger looks good!
Link Posted: 4/30/2015 11:58:59 PM EDT
10/10
Link Posted: 4/30/2015 11:59:17 PM EDT
I like the mushroom idea. Not bad.
Link Posted: 4/30/2015 11:59:47 PM EDT
Discussion ForumsJump to Quoted PostQuote History
Originally Posted By Norinco982lover:
This diet isn't healthy.

I noticed you made two. Mail me one?
View Quote

Fu ker had "company " over.

And yea, I would have ate it too. CEPT I couldn't come over.
What happens to Bros before hoes.
-1/10

Link Posted: 4/30/2015 11:59:56 PM EDT
2015 year of the burger threads here on ARFCOM!
Link Posted: 5/1/2015 12:00:18 AM EDT
Pic quality was poor! It is not a burger without buns(fuck your shrooms), and sprouts don't belong either!


Everything else looked very tasty!

I am going to give a 7/10, mostly because IDC about the dumb rules with guns , ammo, reloads, knife, booze(ok I lied I like the booze), stapler measuring devise or other crap involved!
Link Posted: 5/1/2015 12:01:56 AM EDT
Discussion ForumsJump to Quoted PostQuote History
Originally Posted By Bigtwin:
Pic quality was poor! It is not a burger without buns(fuck your shrooms), and sprouts don't belong either!


Everything else looked very tasty!

I am going to give a 7/10, mostly because IDC about the dumb rules with guns , ammo, reloads, knife, booze(ok I lied I like the booze), stapler measuring devise or other crap involved!
View Quote


It's not a dinner pic so it doesn't have dinner pic rules. It is a brand new thing called "rate my burger".
Link Posted: 5/1/2015 12:02:22 AM EDT
Dude...your buns were fucked up. You need to BARELY brown them.
Your bacon was twenty kinds of fucked up. You don't put "crackly bacon" on burgers, dude. You scorched the shit out of them.

Other wise; 8.75 out of 10. Just a couple things wrong with an awesome fucking burger, dude.
Link Posted: 5/1/2015 12:03:34 AM EDT
Throw out all that green crap and then feed me one... or two.
Link Posted: 5/1/2015 12:03:42 AM EDT
Discussion ForumsJump to Quoted PostQuote History
Originally Posted By hawktheslayer:
Dude...your buns were fucked up. You need to BARELY brown them.
Your bacon was twenty kinds of fucked up. You don't put "crackly bacon" on burgers, dude. You scorched the shit out of them.

Other wise; 8.75 out of 10. Just a couple things wrong with an awesome fucking burger, dude.
View Quote


This dude.
Link Posted: 5/1/2015 12:07:59 AM EDT
Sweet mother of fuck. 11/10 and that's being conservative.
Link Posted: 5/1/2015 12:10:16 AM EDT
Discussion ForumsJump to Quoted PostQuote History
Originally Posted By hawktheslayer:
Dude...your buns were fucked up. You need to BARELY brown them.
Your bacon was twenty kinds of fucked up. You don't put "crackly bacon" on burgers, dude. You scorched the shit out of them.

Other wise; 8.75 out of 10. Just a couple things wrong with an awesome fucking burger, dude.
View Quote

Buns...what buns?

There were no buns in that picture.
Link Posted: 5/1/2015 12:11:44 AM EDT
Avocado+sprouts=teh ghey.

Link Posted: 5/1/2015 12:12:03 AM EDT
Discussion ForumsJump to Quoted PostQuote History
Originally Posted By hawktheslayer:
Dude...your buns were fucked up. You need to BARELY brown them.
Your bacon was twenty kinds of fucked up. You don't put "crackly bacon" on burgers, dude. You scorched the shit out of them.

Other wise; 8.75 out of 10. Just a couple things wrong with an awesome fucking burger, dude.
View Quote


They weren't buns.
Link Posted: 5/1/2015 12:12:38 AM EDT
Discussion ForumsJump to Quoted PostQuote History
Originally Posted By edb66:
Avocado+sprouts=teh ghey.

View Quote


Hay! You still want my meat, dontcha?
Link Posted: 5/1/2015 12:13:59 AM EDT
Very nice. The other guy wins though because he posted wife photos.
Link Posted: 5/1/2015 12:14:17 AM EDT
-87/10 for corpse feet in a food picture.
Link Posted: 5/1/2015 12:15:10 AM EDT
Discussion ForumsJump to Quoted PostQuote History
Originally Posted By Mossberg:
-87/10 for corpse feet in a food picture.
View Quote

Link Posted: 5/1/2015 12:15:27 AM EDT
Link Posted: 5/1/2015 12:15:35 AM EDT
Discussion ForumsJump to Quoted PostQuote History
Originally Posted By baron66:
Very nice. The other guy wins though because he posted wife photos.
View Quote


Ain't got no wife no mo. Ex has pics in botd, somewhere.
Link Posted: 5/1/2015 12:16:03 AM EDT
Discussion ForumsJump to Quoted PostQuote History
Originally Posted By Mossberg:
-87/10 for corpse feet in a food picture.
View Quote


Foot fetish?
Link Posted: 5/1/2015 12:16:33 AM EDT
Discussion ForumsJump to Quoted PostQuote History
Originally Posted By dpmmn:
all it needs to be proper is burger, bacon, cheese and a bun





all that other stuff is clutter or masking to hide shitty tasting beef


View Quote


My meat was tasty.

Link Posted: 5/1/2015 12:18:31 AM EDT
Discussion ForumsJump to Quoted PostQuote History
Originally Posted By Blacktide:


It's not a dinner pic so it doesn't have dinner pic rules. It is a brand new thing called "rate my burger".
View Quote View All Quotes
View All Quotes
Discussion ForumsJump to Quoted PostQuote History
Originally Posted By Blacktide:
Originally Posted By Bigtwin:
Pic quality was poor! It is not a burger without buns(fuck your shrooms), and sprouts don't belong either!


Everything else looked very tasty!

I am going to give a 7/10, mostly because IDC about the dumb rules with guns , ammo, reloads, knife, booze(ok I lied I like the booze), stapler measuring devise or other crap involved!


It's not a dinner pic so it doesn't have dinner pic rules. It is a brand new thing called "rate my burger".


Well no mother fucker sent me the memo!
Link Posted: 5/1/2015 12:19:21 AM EDT

I didn't know all these posts would ensue because of my abomination... Subnet was right. May God have mercy on my soul.
Link Posted: 5/1/2015 12:20:03 AM EDT
Discussion ForumsJump to Quoted PostQuote History
Originally Posted By jdubya87:


Foot fetish?
View Quote View All Quotes
View All Quotes
Discussion ForumsJump to Quoted PostQuote History
Originally Posted By jdubya87:
Originally Posted By Mossberg:
-87/10 for corpse feet in a food picture.


Foot fetish?


It sort of went like "That is starting to look like a pretty good EEEEEEW WTF? HACK, SPEW, COUGH cough".
Link Posted: 5/1/2015 12:20:14 AM EDT
Discussion ForumsJump to Quoted PostQuote History
Originally Posted By SGStiles:
http://archive.iam.uic.edu/wp-content/uploads/2013/02/21962686.jpg
I didn't know all these posts would ensue because of my abomination... Subnet was right. May God have mercy on my soul.
View Quote


Ha you started something great. I'll be submitting a burger in the next few days.
Link Posted: 5/1/2015 12:26:39 AM EDT
Discussion ForumsJump to Quoted PostQuote History
Originally Posted By Mossberg:


It sort of went like "That is starting to look like a pretty good EEEEEEW WTF? HACK, SPEW, COUGH cough".
View Quote View All Quotes
View All Quotes
Discussion ForumsJump to Quoted PostQuote History
Originally Posted By Mossberg:
Originally Posted By jdubya87:
Originally Posted By Mossberg:
-87/10 for corpse feet in a food picture.


Foot fetish?


It sort of went like "That is starting to look like a pretty good EEEEEEW WTF? HACK, SPEW, COUGH cough".


Link Posted: 5/1/2015 12:27:59 AM EDT
I'd eat it, 10+
Link Posted: 5/1/2015 12:29:24 AM EDT
Discussion ForumsJump to Quoted PostQuote History
Originally Posted By Blacktide:


Ha you started something great. I'll be submitting a burger in the next few days.
View Quote View All Quotes
View All Quotes
Discussion ForumsJump to Quoted PostQuote History
Originally Posted By Blacktide:
Originally Posted By SGStiles:
http://archive.iam.uic.edu/wp-content/uploads/2013/02/21962686.jpg
I didn't know all these posts would ensue because of my abomination... Subnet was right. May God have mercy on my soul.


Ha you started something great. I'll be submitting a burger in the next few days.

Posting it again.....
Originally Posted By OptionZero:
2015 year of the burger threads here on ARFCOM!
Link Posted: 5/1/2015 12:30:36 AM EDT
10
Link Posted: 5/1/2015 12:31:10 AM EDT
[Last Edit: 5/1/2015 12:31:22 AM EDT by Laramie]
Looks good to me.

10
Link Posted: 5/1/2015 12:37:58 AM EDT
Looks tasty and not as fucked up as the other "burgers" in these threads that have popped up over the past couple days.

I give it a 7/10, you lost points for too much green stuff and the aforementioned "corpse feet" in the pic.


Originally Posted By SGStiles:
http://archive.iam.uic.edu/wp-content/uploads/2013/02/21962686.jpg
I didn't know all these posts would ensue because of my abomination... Subnet was right. May God have mercy on my soul.
View Quote

Calling what you did an abomination is an affront to perfectly decent abominations everywhere and quite frankly you're lucky God didn't smite your ass on the spot.
Link Posted: 5/1/2015 12:40:47 AM EDT
Green pubes on a burger, 0/10. I would petition for a ban if you actually showed pictures shaving them.
Link Posted: 5/1/2015 12:42:36 AM EDT
Discussion ForumsJump to Quoted PostQuote History
Originally Posted By edb66:
Avocado+sprouts=teh ghey.

View Quote


This, and buns..WTF
Link Posted: 5/1/2015 12:45:12 AM EDT
8/10.

Looks awesome, would eat.

Portabellas a bit heavy as a "bun" but have never tried it.
Link Posted: 5/1/2015 12:46:50 AM EDT
My burgers from White Castle are laughing at your hipster creation
Link Posted: 5/1/2015 12:50:22 AM EDT
Dub, I gotta hand it to ya.

You're an extremely creative cook.

10/10

I wouldn't put sprouts on my burger, but avocado and bacon go sooooo good together.

Big ups!!!
Link Posted: 5/1/2015 12:51:48 AM EDT
[Last Edit: 5/1/2015 1:00:18 AM EDT by duneriderltr450]
The 2nd/3rd picture is all I needed to see. 10/10
Link Posted: 5/1/2015 1:01:31 AM EDT
I would make a fine turd out of it.
Link Posted: 5/1/2015 1:01:44 AM EDT
Discussion ForumsJump to Quoted PostQuote History
Originally Posted By Derwood18:
Dub, I gotta hand it to ya.

You're an extremely creative cook.

10/10

I wouldn't put sprouts on my burger, but avocado and bacon go sooooo good together.

Big ups!!!
View Quote
If you like lettuce on burgers/sandwiches give them a try. WAY better.
Link Posted: 5/1/2015 1:05:49 AM EDT
Discussion ForumsJump to Quoted PostQuote History
Originally Posted By Dunderway:
If you like lettuce on burgers/sandwiches give them a try. WAY better.
View Quote View All Quotes
View All Quotes
Discussion ForumsJump to Quoted PostQuote History
Originally Posted By Dunderway:
Originally Posted By Derwood18:
Dub, I gotta hand it to ya.

You're an extremely creative cook.

10/10

I wouldn't put sprouts on my burger, but avocado and bacon go sooooo good together.

Big ups!!!
If you like lettuce on burgers/sandwiches give them a try. WAY better.

I don't mind sprouts on turkey or chicken salad sammiches.

I prefer lettuce to go with beef. Not saying you're wrong, just my own preference.

Link Posted: 5/1/2015 1:15:47 AM EDT
Subnet scoffs at your onions. And after trying his method, I do too.

Sprouts? No.

I lived in SLC for 5 years, fry sauce comes from Some Dudes on 3rd West, just North of the WalMart.

CoJack...

That being said...


I'd devour that.

Link Posted: 5/1/2015 5:41:46 AM EDT
Discussion ForumsJump to Quoted PostQuote History
Originally Posted By Windustsearch:
I would make a fine turd out of it.
View Quote



Jdub, I am not a fan of shrooms, but I won't hold that against you.

You can come be my kitchen bitch anytime.
Link Posted: 5/1/2015 5:47:40 AM EDT
Looks pretty good. Ain't gonna lie, I don't read captions so I thought you destroyed the buns until I read comments .
Arrow Left Previous Page
Page / 2
Top Top