Warning

 

Close

Confirm Action

Are you sure you wish to do this?

Confirm Cancel
Member Login
Site Notices
11/22/2017 10:05:29 PM
Posted: 10/14/2004 12:07:53 PM EST
My wife (JustAGirl) has been acting funny lately.
She has been rabid about not letting me see the screen on the puter the last couple of days.
this is especially true when she was checking email or on Arfcom.

WTF i wonder to myself.... What is she hiding? Is she getting it on with Sgtar15?


She dodged my questions... evaded... continued to act dodgey for days.







Last night I figured out what was going on.




She put me in for a TEAM MEMBERSHIP and wanted it to be a surprise!!!!!!!
Is she AWESOME or what?????

Link Posted: 10/14/2004 12:10:13 PM EST
Congrats!

BigDozer66
Link Posted: 10/14/2004 12:11:18 PM EST
My wife would surprise me if she acted nice or acted like she loved me
Link Posted: 10/14/2004 12:12:32 PM EST
[Last Edit: 10/14/2004 12:13:02 PM EST by hk940]
now get her to let you put it in her pooper and post pics
Link Posted: 10/14/2004 12:13:48 PM EST
Nah, she's getting it on with Sgtar15?
Link Posted: 10/14/2004 12:15:57 PM EST
And you repay her by using a picture of a burning vagina as your avatar?

Hmmm..., I see counseling in your future.

<­img src=/images/smilies/icon_smile_cool.gif border=0 align=middle>
Link Posted: 10/14/2004 12:20:36 PM EST

Originally Posted By DScott:
And you repay her by using a picture of a burning vagina as your avatar?

Hmmm..., I see counseling in your future.




{comicbookguyfromthesimpsons} It is the Eye of Sauron thank you very much.{/comicbookguyfromthesimpsons}
Link Posted: 10/14/2004 12:24:02 PM EST
[Last Edit: 10/14/2004 2:01:55 PM EST by sgtar15]


Originally Posted By azcopwannabee:

What is she hiding? Is she getting it on with Sgtar15?




I didn't want to say anything but........




SGtar15
Link Posted: 10/14/2004 12:24:35 PM EST

Originally Posted By azcopwannabee:

Originally Posted By DScott:
And you repay her by using a picture of a burning vagina as your avatar?

Hmmm..., I see counseling in your future.




{comicbookguyfromthesimpsons} It is the Eye of Sauron thank you very much.{/comicbookguyfromthesimpsons}



"Worst avatar ever"
Link Posted: 10/14/2004 12:25:41 PM EST

Originally Posted By sgtar15:

Originally Posted By azcopwannabee:

What is she hiding? Is she getting it on with Sgtar15?




I didn't want to say anything but........

photos.ar15.com/WS_Content/ImageGallery/Attachments/DownloadAttach.asp?sAccountUnq=948&iGalleryUnq=1520&iImageUnq=31057

SGtar15



You never really had a chance. Sarge is Catholic after all.
Link Posted: 10/14/2004 12:25:51 PM EST
I'm glad this thread didn't turn out to be about some kind of "Strap-On Apparatus".
Link Posted: 10/14/2004 12:26:11 PM EST

Originally Posted By azcopwannabee:

Originally Posted By DScott:
And you repay her by using a picture of a burning vagina as your avatar?

Hmmm..., I see counseling in your future.




{comicbookguyfromthesimpsons} It is the Eye of Sauron thank you very much.{/comicbookguyfromthesimpsons}





[Nelson] Ha ha! [/Nelson]

Link Posted: 10/14/2004 12:33:31 PM EST

Originally Posted By sgtar15:

Originally Posted By azcopwannabee:

What is she hiding? Is she getting it on with Sgtar15?





I didn't want to say anything but........


photos.ar15.com/WS_Content/ImageGallery/Attachments/DownloadAttach.asp?sAccountUnq=948&iGalleryUnq=1520&iImageUnq=31057


SGtar15


Link Posted: 10/14/2004 12:45:37 PM EST

Originally Posted By azcopwannabee:
My wife (JustAGirl) has been acting funny lately.
Snip, Is she getting it on with Sgtar15?




Nope, not him. But with IwanabW/JustAGirl.
Link Posted: 10/14/2004 12:48:30 PM EST
[Last Edit: 10/14/2004 12:49:14 PM EST by jkstexas2001]
Install spyware now. Look of chat logs. edit: OOPS I read the bottom of your post
Link Posted: 10/14/2004 1:06:23 PM EST

Originally Posted By M4arc:
My wife would surprise me if she acted nice or acted like she loved me



Damn dude, you need a hug?
Link Posted: 10/14/2004 1:08:19 PM EST

Originally Posted By azcopwannabee:
Your wife ever do something out of the blue that SHOCKS you?



You mean like cook?..........Naw she never does that.
Link Posted: 10/14/2004 1:11:33 PM EST
My wife would shock me if we had sex less than three times on average per day.
Link Posted: 10/14/2004 1:52:48 PM EST

Originally Posted By Azalin:
My wife would shock me if we had sex less than three times on average per day.



What if she built you a huge bathroom?
Link Posted: 10/14/2004 1:55:35 PM EST
she let me nail her in the pooper on a plane once but she won't let me post pics
Link Posted: 10/14/2004 1:57:43 PM EST
Link Posted: 10/14/2004 2:10:06 PM EST

Originally Posted By azcopwannabee:

Originally Posted By DScott:
And you repay her by using a picture of a burning vagina as your avatar?

Hmmm..., I see counseling in your future.




{comicbookguyfromthesimpsons} It is the Eye of Sauron thank you very much.{/comicbookguyfromthesimpsons}



No it's not.

It's a vagina. I saw one, once.
Link Posted: 10/14/2004 2:19:35 PM EST

Originally Posted By Q3131A:
Nah, she's getting it on with Sgtar15?


How do you think she paid for the membership?
Link Posted: 10/14/2004 2:26:34 PM EST
Link Posted: 10/14/2004 2:44:20 PM EST
Dude!


Now that is a Keeper lady you have there.

Dos she have a sister?
Link Posted: 10/14/2004 3:36:14 PM EST

Originally Posted By redfisher:
Dude!


Now that is a Keeper lady you have there.

Dos she have a sister?



Yup!






Just turned 12!!!
Link Posted: 10/14/2004 3:39:57 PM EST

Originally Posted By azcopwannabee:

Originally Posted By redfisher:
Dude!


Now that is a Keeper lady you have there.

Dos she have a sister?



Yup!

Just turned 12!!!




Legal in Chile!

*runs away*
Link Posted: 10/14/2004 3:43:03 PM EST
LOL

I thought you were gonna say she stuck her finger up your ass or something...


Link Posted: 10/14/2004 3:48:46 PM EST
[Last Edit: 10/14/2004 3:49:50 PM EST by DFD]

Originally Posted By Torf:

Originally Posted By azcopwannabee:

Originally Posted By DScott:
And you repay her by using a picture of a burning vagina as your avatar?

Hmmm..., I see counseling in your future.




{comicbookguyfromthesimpsons} It is the Eye of Sauron thank you very much.{/comicbookguyfromthesimpsons}



"Worst avatar ever" **Best avatar ever



:P There, I fixed it.
_______________
Temporary Sigline
*DFD*
"Don't tell me to shut up you spotty little bastard, I'm your conscience!" -Rik's Conscience (The Young Ones)
Link Posted: 10/14/2004 5:08:36 PM EST

Originally Posted By twonami:
she let me nail her in the pooper on a plane once but she won't let me post pics



So you DO have pictures.
Link Posted: 10/14/2004 5:17:41 PM EST

Originally Posted By M4arc:
My wife would surprise me if she acted nice or acted like she loved me




Are you seroius?

If so that really sux.
Link Posted: 10/14/2004 5:33:02 PM EST

Originally Posted By M4arc:
My wife would surprise me if she acted nice or acted like she loved me





Link Posted: 10/14/2004 5:34:06 PM EST
Darn, I thought you were going to say something about porn.
Top Top