Warning

 

Close

Confirm Action

Are you sure you wish to do this?

Confirm Cancel
Member Login
Site Notices
Posted: 8/14/2004 9:53:37 PM EST
Any of you here got flaps? That is, extreme loose skin hanging below the armpit area and above the fat gut?
Link Posted: 8/14/2004 9:56:26 PM EST
Umm, no
Link Posted: 8/14/2004 9:57:38 PM EST
Not yet
Link Posted: 8/14/2004 10:05:42 PM EST
Link Posted: 8/14/2004 10:10:25 PM EST
no!
Link Posted: 8/14/2004 10:13:20 PM EST
WTF
Link Posted: 8/14/2004 10:13:35 PM EST
Comin' in for a landing!
Link Posted: 8/15/2004 5:04:23 AM EST

Originally Posted By Misery:
Comin' in for a landing!



Yea........I thought this thread was about planes!

But a quick glance under my arm pits tells me my flaps are at 0 Deg's and my gear is down and locked!
Link Posted: 8/15/2004 5:07:41 AM EST
I'm 42 and Flap Free
Link Posted: 8/15/2004 5:28:43 AM EST
LOL. When you ask about 'flap', the only thing I think of is the following exchange between two black soldiers in Platoon:

"Hey big boy, I know you thought you had that laundry gig all laid out"

"Hell, I gotta paint myself white just to get me one of 'em fucking jobs. It's alright, I got my request in for a circumcision. I'm gonna get my big ass out of this hole."

"What are you gonna do, become a rabbi? What's you gonna do without no flap, boy?"
Link Posted: 8/15/2004 5:45:17 AM EST
I thought this was going to be about enlarged labia. post pics.
Link Posted: 8/15/2004 6:07:11 AM EST
lol, I thought it was going to be about mud flaps w/ or w/out the top heavy naked ladies on them. They're so shiny.
Link Posted: 8/15/2004 6:11:17 AM EST
I did after the first child was born, but then I did crunches and it went away.


SGtar15
Link Posted: 8/15/2004 8:40:02 AM EST

Originally Posted By sgtar15:
I did after the first child was born, but then I did crunches and it went away.

SGtar15



And all this time I thought you were a man.
Link Posted: 8/15/2004 8:45:34 AM EST

Originally Posted By Pangea:
I thought this was going to be about enlarged labia. post pics.



Mud Flaps!
Link Posted: 8/15/2004 9:09:53 AM EST

Link Posted: 8/15/2004 12:26:45 PM EST

Originally Posted By Waldo:

Originally Posted By Pangea:
I thought this was going to be about enlarged labia. post pics.



Mud Flaps!




Also known as 'Meat Flaps'.......
Link Posted: 8/15/2004 12:31:21 PM EST
this thread would be worthless even *with* pics

Link Posted: 8/15/2004 12:51:31 PM EST
Damn NO! Sheesh!
Link Posted: 8/19/2004 8:53:21 PM EST
I notice some guys got flaps around their man-boob areas.
Link Posted: 8/19/2004 8:57:14 PM EST
Nope. Just Manboobs. Small ones, too.
Link Posted: 8/19/2004 10:10:23 PM EST
[Last Edit: 8/20/2004 1:55:42 AM EST by Ragnaroc]
I
Link Posted: 8/19/2004 11:26:17 PM EST
Plain flaps?
Split flaps?
Fowler flaps?
Link Posted: 8/19/2004 11:32:59 PM EST
Nope! Got a wee bit of manboobage. I think mine are an A-Cup.
Link Posted: 8/19/2004 11:37:00 PM EST
Link Posted: 8/19/2004 11:39:34 PM EST
Another unpleasant thing this thread reminds me of.....flappers. You know, when you work until your hands get blisters on them, then they open? Those loose pieces of skin, or flappers, as they are called can suck. Especially if you are forced to tear the pieces off like Jessie Ventura was forced to do by his instructors in BUDs training. Hehe.

Now as far as flaps, I have nothing on me that flaps that isn't supposed to. I'm still a trim and in shape 175 pounder and intend to stay that way as long as possible. I'm getting into my late 20's, so far so good.
Top Top