Warning

 

Close

Confirm Action

Are you sure you wish to do this?

Confirm Cancel
BCM
Durkin Tactical Franklin Armory
User Panel

Posted: 3/3/2008 7:53:17 PM EDT
Man, just when I think I've seen it all....


Check out the Pre Ignition Catalytic Converter.  Get 100 miles per gallon or more!!  Stop wasting fuel!!



Link Posted: 3/3/2008 7:55:15 PM EDT
[#1]
I see the website has the obligatory guy in the white lab coat.

You can't have a scientific breakthrough(or at least act like it) without a guy in a white lab coat.
Link Posted: 3/3/2008 7:55:23 PM EDT
[#2]
hahaha a "scientist" in a white lab coat doing an "experiment"
Link Posted: 3/3/2008 8:00:27 PM EDT
[#3]
Holy shit that's stupid.
You're supposed to electrolize water, and then burn it with your fuel? and somehow gain energy from this. ..it boggles the mind.
Link Posted: 3/3/2008 8:10:14 PM EDT
[#4]
Woow. They 'cracked' the gas and even coasted on the plasma.
Big Dick will put a stop to this.
A direct weather machine strike on their lab.
Link Posted: 3/4/2008 5:27:41 AM EDT
[#5]
I can get 200mpg out of my jeep!!!!!1

I just need to turn the engine off and push for 90% of the trip.
Link Posted: 3/4/2008 5:32:21 AM EDT
[#6]
I'm disappointed Billy Mays isn't marketing it.

Link Posted: 3/4/2008 5:34:24 AM EDT
[#7]
Group buy?
Link Posted: 3/4/2008 5:36:52 AM EDT
[#8]
Hydrogen Fuel - Engine Fundamentals #7






youtube.com/watch?v=ofsxZfu9rW0
Link Posted: 3/4/2008 5:37:24 AM EDT
[#9]

“It’s wonderful to be part of the solution for the environment.”
#1 Grand Master Technician, Ontario, Canada


#1 Grand Master Technician?  WTF is that?

Link Posted: 3/4/2008 5:38:03 AM EDT
[#10]
Especially stupid since we are now going into a global ice age. We need to burn as much fuel as possible to try and warm the planet up with CO2.
Link Posted: 3/4/2008 5:39:49 AM EDT
[#11]

Quoted:

“It’s wonderful to be part of the solution for the environment.”
#1 Grand Master Technician, Ontario, Canada


#1 Grand Master Technician?  WTF is that?



Sounds like a KKK rank.
Link Posted: 3/4/2008 5:41:43 AM EDT
[#12]

Quoted:

“It’s wonderful to be part of the solution for the environment.”
#1 Grand Master Technician, Ontario, Canada


#1 Grand Master Technician?  WTF is that?
The guy that screws with the projector and sound system for the Nazi propaganda videos at the KKK rallies.

Kharn
Link Posted: 3/4/2008 5:42:42 AM EDT
[#13]
I'll be buying one of those units for my car as soon as my check from the Nigerian Oil Minister's cousin arrives.
Link Posted: 3/4/2008 6:18:48 AM EDT
[#14]

Quoted:

“It’s wonderful to be part of the solution for the environment.”
#1 Grand Master Technician, Ontario, Canada


#1 Grand Master Technician?  WTF is that?



Grandmaster Flash in the pan, more likely.  
Link Posted: 3/4/2008 6:21:13 AM EDT
[#15]
You run Slick 50 in 'er and she's gonna get 200 MPG and last forever!
Link Posted: 3/4/2008 6:24:46 AM EDT
[#16]
DAMN!! I wish I would have read this thread before I ordered one.
Close Join Our Mail List to Stay Up To Date! Win a FREE Membership!

Sign up for the ARFCOM weekly newsletter and be entered to win a free ARFCOM membership. One new winner* is announced every week!

You will receive an email every Friday morning featuring the latest chatter from the hottest topics, breaking news surrounding legislation, as well as exclusive deals only available to ARFCOM email subscribers.


By signing up you agree to our User Agreement. *Must have a registered ARFCOM account to win.
Top Top