Warning

 

Close

Confirm Action

Are you sure you wish to do this?

Confirm Cancel
PSA
Member Login

Site Notices
Arrow Left Previous Page
Page / 2
Posted: 9/3/2015 9:55:57 PM EDT
I read on the net it is a big seller
it's ok
not like real Whiskey
so a poll is in order
Link Posted: 9/3/2015 9:58:22 PM EDT
Jack Fire is way better, if you're going to drink cinnamon whiskey.
Link Posted: 9/3/2015 9:58:32 PM EDT
whiskey for women.... never tried it... never will...
Link Posted: 9/3/2015 9:59:08 PM EDT


Better than that Jagermeister crap people always want to drink.
Link Posted: 9/3/2015 9:59:55 PM EDT
All that stuff is nasty, save money and drink mouthwash.
Link Posted: 9/3/2015 10:00:04 PM EDT
Discussion ForumsJump to Quoted PostQuote History
Originally Posted By byron2112:
whiskey for women.... never tried it... never will...
View Quote

I bought a airline bottle to try it
Link Posted: 9/3/2015 10:01:41 PM EDT
My brother loves the stuff. I drank some with him and the next day I had the hot snakes.
Link Posted: 9/3/2015 10:01:44 PM EDT
Got a bottle over the micro wave now. Makes a good sundowner with root beer.
Link Posted: 9/3/2015 10:01:49 PM EDT
if you like the Atomic Fireball jaw breakers you will like Fireball Whiskey..
Link Posted: 9/3/2015 10:01:54 PM EDT
When I bartend, we sell the shit out of that, crown, and duckfarts. We also sell a lot of PBR draft and Bud, and $2 mystery shots

People here like what is cheap more often than not.

Aviator
Link Posted: 9/3/2015 10:02:27 PM EDT
It sure as fuck aint no whisky.  It's some kinda frufru sugarbomb pantydropper headache inducer.
Link Posted: 9/3/2015 10:02:31 PM EDT
It's ok.  Was fun the first time, but got old quick.

Jack Fire is better IMHO.
Link Posted: 9/3/2015 10:02:35 PM EDT
It makes your vomit taste better.

Link Posted: 9/3/2015 10:03:13 PM EDT
Lamers that don't want real whiskey like it


Goes down damn smooth.


Link Posted: 9/3/2015 10:04:29 PM EDT
I keep mine in the freezer and mix it with hard cider.

It's the tits, for realz.
Link Posted: 9/3/2015 10:04:29 PM EDT
Lol I've lost years of my life on that shit
Link Posted: 9/3/2015 10:05:10 PM EDT
I've only had it once. Friend of mine was making cinnamon toast crunch shots (fireball and rum chata) and it was pretty damn tasty.
Link Posted: 9/3/2015 10:05:16 PM EDT
For cheap cinnamon whiskey Bird Dog is better.  My groomsmen, several uncles and I were smashed on Fireball at my wedding eleven years ago.
Link Posted: 9/3/2015 10:05:38 PM EDT
[Last Edit: 9/3/2015 10:07:38 PM EDT by Pangea]
Whiskey doesn't need anything to help it if it's good wiskey to start with.
Link Posted: 9/3/2015 10:06:20 PM EDT
Discussion ForumsJump to Quoted PostQuote History
Originally Posted By FeebMaster:

Better than that Jagermeister crap people always want to drink.
View Quote


This is true.

But I'm not a fan.
Link Posted: 9/3/2015 10:06:40 PM EDT
Hey Op. The 90s called.
Link Posted: 9/3/2015 10:08:50 PM EDT
I want my whiskey to taste like whiskey please. If I want cinnamon flavor I'll go buy a bag of red hots. I equally despise the honey flavored whiskey.
Link Posted: 9/3/2015 10:09:22 PM EDT
[Last Edit: 9/3/2015 10:09:52 PM EDT by flash556]
Discussion ForumsJump to Quoted PostQuote History
Originally Posted By Badlatitude:
Hey Op. The 90s called.
View Quote

oh I was drinking Irish whiskey In the 90's

Link Posted: 9/3/2015 10:09:59 PM EDT
Discussion ForumsJump to Quoted PostQuote History
Originally Posted By Pangea:
Whiskey doesn't need anything to help it if it's good wiskey to start with.
View Quote


Shit whiskey's gotta go somewhere.  It could do worse than getting gussied up with sugar and cinnamon so ugly people can get laid.
Link Posted: 9/3/2015 10:10:23 PM EDT
Discussion ForumsJump to Quoted PostQuote History
Originally Posted By BuckeyeRifleman:
I want my whiskey to taste like whiskey please. If I want cinnamon flavor I'll go buy a bag of red hots. I equally despise the honey flavored whiskey.
View Quote


Yes, this right here
Link Posted: 9/3/2015 10:10:23 PM EDT
Discussion ForumsJump to Quoted PostQuote History
Originally Posted By FeebMaster:

Better than that Jagermeister crap people always want to drink.
View Quote


They both suck.

There are so many good bourbon whiskeys out there, why bother?

Link Posted: 9/3/2015 10:10:37 PM EDT
[Last Edit: 9/3/2015 10:11:48 PM EDT by AZ_Sky]
Normally I don't judge things unless I've tried them - but in this case, I have no use for it.





Never tried, never will.


I like my whiskey like, well whiskey not not some sort of a carnival drink for kids who don't appreciate whiskey....







 
Link Posted: 9/3/2015 10:11:22 PM EDT
Discussion ForumsJump to Quoted PostQuote History
Originally Posted By TN-MadDog:


They both suck.

There are so many good bourbon whiskeys out there, why bother?

View Quote View All Quotes
View All Quotes
Discussion ForumsJump to Quoted PostQuote History
Originally Posted By TN-MadDog:
Originally Posted By FeebMaster:

Better than that Jagermeister crap people always want to drink.


They both suck.

There are so many good bourbon whiskeys out there, why bother?



It is a pretty good pantie dropper.

Link Posted: 9/3/2015 10:13:47 PM EDT
I'm allergic to cinnamon
 
Link Posted: 9/3/2015 10:14:16 PM EDT
Love the stuff. Always have a bottle on hand and go through it pretty quick.

Fill a big glass up and it's good to go. No mixers needed and doesn't need to be sipped.
Link Posted: 9/3/2015 10:14:34 PM EDT
Fucking delicious

Mix with apple cider =
Link Posted: 9/3/2015 10:16:20 PM EDT
I love any whiskey... but this fire business sends me into overdrive. Drank a shot of it for the first time last week at a funeral. Before that was new years eve last year which I swore it off the next day after my wife informed me that I had pee'd in the closet on a pile of clothes before going to sleep... yeaaa
Link Posted: 9/3/2015 10:16:21 PM EDT
[Last Edit: 9/3/2015 10:31:53 PM EDT by detroitmedic]
dupe
Link Posted: 9/3/2015 10:18:33 PM EDT
Fireball and beer are our go to hunting camp drinks. I can't handle regular whiskey anymore, even the smell makes me gag.
Link Posted: 9/3/2015 10:22:41 PM EDT
Sucks, unless you want to get the diabeetus.
Link Posted: 9/3/2015 10:22:45 PM EDT
Fireball sucks.  This thread sucks.  Better fireball:

Link Posted: 9/3/2015 10:23:08 PM EDT

Originally Posted By flash556:


I read on the net it is a big seller

it's ok

not like real Whiskey

so a poll is in order

View Quote
You think it is ok.

 



But that isn't in your poll.







Poll fail.
Link Posted: 9/3/2015 10:24:09 PM EDT
#1 in the trailer park
Link Posted: 9/3/2015 10:25:24 PM EDT
Discussion ForumsJump to Quoted PostQuote History
Originally Posted By pilotman:
Fucking delicious

Mix with apple cider =
View Quote


You are supposed to do that with real whisky.
Link Posted: 9/3/2015 10:27:53 PM EDT
Discussion ForumsJump to Quoted PostQuote History
Originally Posted By IchWarrior:
Lamers that don't want real whiskey like it


Goes down damn smooth.


View Quote


That's right. Mouth breather swill. Disgusting shit. Bet it tastes great with Frito pie and tubular foreskins.
Link Posted: 9/3/2015 10:30:15 PM EDT
Ugh wrecking ball
Link Posted: 9/3/2015 10:32:00 PM EDT
College girls love it...
Link Posted: 9/3/2015 10:32:15 PM EDT
Bleh.

The only "flavored" drink I will touch is Knob Creek Smoked Maple Bourbon.
Link Posted: 9/3/2015 10:36:10 PM EDT
Discussion ForumsJump to Quoted PostQuote History
Originally Posted By byron2112:
whiskey for women.... never tried it... never will...
View Quote


Smirnoff ice is such a manly drink
Link Posted: 9/3/2015 10:38:23 PM EDT
Discussion ForumsJump to Quoted PostQuote History
Originally Posted By Bigshot64:
Lol I've lost years of my life on that shit
View Quote



That qualifies for me drinking Jagger bombs 10 yrs ago or so

every few years some asks if anyone wants one. A few say yes. They dont know.
Link Posted: 9/3/2015 10:38:38 PM EDT
Discussion ForumsJump to Quoted PostQuote History
Originally Posted By TN-MadDog:


They both suck.

There are so many good bourbon whiskeys out there, why bother?

View Quote View All Quotes
View All Quotes
Discussion ForumsJump to Quoted PostQuote History
Originally Posted By TN-MadDog:
Originally Posted By FeebMaster:

Better than that Jagermeister crap people always want to drink.


They both suck.

There are so many good bourbon whiskeys out there, why bother?



I like Jagermeister too.  

It's alright.  It's cheap.  It makes the cheap swill whiskey drinkable.
Link Posted: 9/3/2015 10:48:29 PM EDT
Never tried it.



I am a top shelf bourbon type when I can afford it.
Link Posted: 9/3/2015 10:49:33 PM EDT
If I were to drink that kind of spirit, I'd go for the JD or EW versions.
Link Posted: 9/3/2015 10:49:50 PM EDT
It's good w/ cider.
Link Posted: 9/3/2015 10:51:02 PM EDT

Discussion ForumsJump to Quoted PostQuote History
Originally Posted By TN-MadDog:
They both suck.



There are so many good bourbon whiskeys out there, why bother?



View Quote View All Quotes
View All Quotes
Discussion ForumsJump to Quoted PostQuote History
Originally Posted By TN-MadDog:



Originally Posted By FeebMaster:



Better than that Jagermeister crap people always want to drink.




They both suck.



There are so many good bourbon whiskeys out there, why bother?







I'm not going to say no to a free drink.





 
Link Posted: 9/3/2015 10:51:02 PM EDT
It's garbage.  I know a couple of women that like to mix it with other sweet junk.
Arrow Left Previous Page
Page / 2
Top Top