Warning

 

Close

Confirm Action

Are you sure you wish to do this?

Confirm Cancel
Member Login

Posted: 5/25/2005 12:57:36 AM EDT



The song is Mr. Lonely by Akon, good song and the chipmonk makes me laugh but damn go away.
Link Posted: 5/25/2005 1:04:56 AM EDT
Lonely im so lonely,
I have nobody,
To call my owwnnn
Im so lonely, im mr. Lonely
I have nobody,
To call my owwnnn
Im so lonely,

Yo this one here goes out to all my playas out there ya kno got to have one good girl whose always been there like ya
Kno took all the bullshit then one day she cant take it no more and decides to leave

I wont up in the middle of the night and I noticed my girl wasn't by my side, coulda sworn I was dreamin, for her I was
Feenin, so I hadda take a little ride, back tracking ova these few years, tryna figure out wat I do to make it go bad, cuz
Ever since my girl left me, my whole left life came crashin

Im so lonely (so lonely),
Im mr. Lonely (mr. Lonely)
I have nobody (I have nobody)
To call my own (to call my own) girl

Im so lonely (so lonely)
Im mr. Lonely (mr. Lonely)
I have nobody (I have nobody)
To call my own (to call my own) girl

Cant belive I hadda girl like you and I just let you walk right outta my life, after all I put u thru u still stuck
Around and stayed by my side, what really hurt me is I broke ur heart, baby you were a good girl and I had no right, I
Really wanna make things right, cuz without u in my life girl

Im so lonely (so lonely)
Im mr. Lonely (mr. Lonely)
I have nobody (I have nobody to call my own)
To call my own (to call my own) girl

Im so lonely (so lonely)
Im mr. Lonely (mr. Lonely)
I have nobody (I have nobody)
To call my own (to call my own) girl

Been all about the world ain't neva met a girl that can take the things that you been through
Never thought the day would come where you would get up and run and I would be out chasing u
Cuz aint nowhere in the globe id rather be, aint noone in the globe id rather see then the girl of my dreams that made me
Be so happy but now so lonely

So lonely (so lonely)
Im mr. Lonely (mr. Lonely)
I have nobody (I have nobody)
To call my own (to call my own)

Im so lonely (so lonely)
Im mr. Lonely (mr. Lonely)
I have nobody (I have nobody)
To call my own (to call my own) girrll

Never thought that id be alone, I didnt hope you'd be gone this long, I jus want u to come home, so stop playing girl and
Come on home (come on home), baby girl I didn't mean to shout, I want me and you to work it out, I never wished Id ever
Hurt my baby, and its drivin me crazy cuz...

Im so lonely (so lonely)
Im mr. Lonely (mr. Lonely)
I have nobody (I have nobody)
To call my own (to call my own)

Im so lonely (so lonely)
Im mr. Lonely (mr. Lonely)
I have nobody (I have nobody)
To call my own (to call my own) girll

Lonely, so lonely
So lonely, (so lonely),
Mr. Lonely, so lonely
So lonely, so lonely, (so lonely), Mr. Lonely



Link Posted: 5/25/2005 1:10:33 AM EDT

Originally Posted By osprey21:
Lonely im so lonely,
I have nobody,
To call my owwnnn
Im so lonely, im mr. Lonely
I have nobody,
To call my owwnnn
Im so lonely,

Yo this one here goes out to all my playas out there ya kno got to have one good girl whose always been there like ya
Kno took all the bullshit then one day she cant take it no more and decides to leave

I wont up in the middle of the night and I noticed my girl wasn't by my side, coulda sworn I was dreamin, for her I was
Feenin, so I hadda take a little ride, back tracking ova these few years, tryna figure out wat I do to make it go bad, cuz
Ever since my girl left me, my whole left life came crashin

Im so lonely (so lonely),
Im mr. Lonely (mr. Lonely)
I have nobody (I have nobody)
To call my own (to call my own) girl

Im so lonely (so lonely)
Im mr. Lonely (mr. Lonely)
I have nobody (I have nobody)
To call my own (to call my own) girl

Cant belive I hadda girl like you and I just let you walk right outta my life, after all I put u thru u still stuck
Around and stayed by my side, what really hurt me is I broke ur heart, baby you were a good girl and I had no right, I
Really wanna make things right, cuz without u in my life girl

Im so lonely (so lonely)
Im mr. Lonely (mr. Lonely)
I have nobody (I have nobody to call my own)
To call my own (to call my own) girl

Im so lonely (so lonely)
Im mr. Lonely (mr. Lonely)
I have nobody (I have nobody)
To call my own (to call my own) girl

Been all about the world ain't neva met a girl that can take the things that you been through
Never thought the day would come where you would get up and run and I would be out chasing u
Cuz aint nowhere in the globe id rather be, aint noone in the globe id rather see then the girl of my dreams that made me
Be so happy but now so lonely

So lonely (so lonely)
Im mr. Lonely (mr. Lonely)
I have nobody (I have nobody)
To call my own (to call my own)

Im so lonely (so lonely)
Im mr. Lonely (mr. Lonely)
I have nobody (I have nobody)
To call my own (to call my own) girrll

Never thought that id be alone, I didnt hope you'd be gone this long, I jus want u to come home, so stop playing girl and
Come on home (come on home), baby girl I didn't mean to shout, I want me and you to work it out, I never wished Id ever
Hurt my baby, and its drivin me crazy cuz...

Im so lonely (so lonely)
Im mr. Lonely (mr. Lonely)
I have nobody (I have nobody)
To call my own (to call my own)

Im so lonely (so lonely)
Im mr. Lonely (mr. Lonely)
I have nobody (I have nobody)
To call my own (to call my own) girll

Lonely, so lonely
So lonely, (so lonely),
Mr. Lonely, so lonely
So lonely, so lonely, (so lonely), Mr. Lonely





originally by Bobby Vinton in the 60's "I'm Mr Lonley"
one line said he was "a soldier so far from home"
Link Posted: 5/25/2005 4:22:33 AM EDT
That damned 'badger,badger,badger' ditty was stuck in my skull for hours yesterday!
Its strangely addictive

CLICK HERE
Link Posted: 5/25/2005 4:30:55 AM EDT
This one has been stuck for a couple of days now

Well I ain't never
Been the barbie doll type
No I can't swig that sweet champagne
I'd rather drink beer all night
In a tavern or in a honky tonk
Or on a 4 wheel drive tailgate
I've got posters on my wall of Skynard, Kid and Strait
Some people look down on me
But I don't give a rip
I'll stand barefooted in my own front yard with a baby on my hip

Cause I'm a redneck woman
And I ain't no high class broad
I'm just a product of my raisin'
And I say "hey y'all" and "Yee Haw"
And I keep my Christmas lights on, on my front porch all year long
And I know all the words to every Charlie Daniels song
So here's to all my sisters out there keepin' it country
Let me get a big "Hell Yeah" from the redneck girls like me
Hell Yeah
Hell Yeah


Link Posted: 5/25/2005 4:32:05 AM EDT
my wife keeps saying

"shits bananas, B-A-N-A-N-A-S!"

Drives me up the wall...
Link Posted: 5/25/2005 4:52:01 AM EDT

Originally Posted By 2_of_5:
This one has been stuck for a couple of days now

Well I ain't never
Been the barbie doll type...
I'll stand barefooted in my own front yard with a baby on my hip...
And I'm only 13, blah-blah-blah, I'm a hideous embarrassment to southerners...
Then we sit and wonder where stereotypes come from...hell yee-haw!!!



You have my sympathy. I somehow accidentally heard that thing a year or so ago. I sat horrified and yet mesmerized for about the first minute or so, then I almost broke my hand punching the buttons on the car radio.

Easily one of the top 5 worst songs in the history of the universe. Yeah, I'm talkin' ANY planet, ANYWHERE.

You can just fell the I.Q. being remorselessly sucked out of your head as it plays.
Top Top