Warning

 

Close

Confirm Action

Are you sure you wish to do this?

Confirm Cancel
Member Login
Site Notices
Posted: 9/3/2004 7:27:15 AM EST
WOW!











Caption these!!


SGatr15
Link Posted: 9/3/2004 7:28:40 AM EST
"Well I was on my way to the moon, and right after takeoff my kid starts crying so I look back and sort of turned the wheel a bit and ran into some power lines"
Link Posted: 9/3/2004 7:29:33 AM EST
"OOPS"
Link Posted: 9/3/2004 7:30:01 AM EST
French high wire act goes bad after wind shifts and blows his breath back at him...
Link Posted: 9/3/2004 7:30:22 AM EST
Hmmm it all looked legit til ya get to the LAST pic. where is the CABLE and STRAND at? what is holding up the car at that point?
Link Posted: 9/3/2004 7:30:34 AM EST
Gangsta lookin homey standing by the driver:

"Yo yo! I TOLD you nitrous would make yo shit FLY!!"
Link Posted: 9/3/2004 7:30:51 AM EST
They can buff it out.
Link Posted: 9/3/2004 7:31:34 AM EST
Phone ringing:

SBC: "Thank you for calling SBC, I'm Jan, how may I help you?"

Dude: "Jan, I'm calling you on my cell phone cause my home phone just quit working a few minutes ago. Here the number 5555555555"

SBC: "Sir, Let me check it for you"

Dude: Ok

SBC: "Sir, it seems that a car has landed on your telephone cable. We're sorry. We're sending a crew out to laugh heartily at the driver then fix it. We'll prorate your bill for the amount of time the car hangs from your line"

Dude: HUH?
Link Posted: 9/3/2004 7:32:24 AM EST

Originally Posted By die-tryin:
Hmmm it all looked legit til ya get to the LAST pic. where is the CABLE and STRAND at? what is holding up the car at that point?



The cable strand is visible, the line of sight on that is actually looking DOWN the cable, it's just hard to see.
Link Posted: 9/3/2004 7:32:49 AM EST

Originally Posted By die-tryin:
Hmmm it all looked legit til ya get to the LAST pic. where is the CABLE and STRAND at? what is holding up the car at that point?




I think that was the point where the cable snapped and the car was falling
Link Posted: 9/3/2004 7:33:39 AM EST
New extreme sport guy" Well , I came off the ramp to do a half and half , and things went down hill from there. I'll get it though! "
Link Posted: 9/3/2004 7:34:21 AM EST
2004 Model of CABLE CAR to be tested in Kalifornia.
Link Posted: 9/3/2004 7:35:14 AM EST
the new Wired cell phone
Link Posted: 9/3/2004 7:36:05 AM EST


In order to accomadate all the new drivers, Wahington DC inacted new parallel parking laws.
Link Posted: 9/3/2004 7:36:41 AM EST
"Earl...why in the hell didn't you just break down and buy some jackstands? Yeah, puttin' a new muffler on is gonna be easy. Getting' the car down is gonna be a bitch."
Link Posted: 9/3/2004 7:36:50 AM EST
"Mom...Dad...if I tell you something will you promise not to get mad...or laugh?"

"I only had a few...honestly...awww shit!"

"Herbie! For Christ Sakes, not again!"
Link Posted: 9/3/2004 7:38:01 AM EST
Well, nobody else has said it so I will:

OWNED
Link Posted: 9/3/2004 7:38:26 AM EST
Thats not a Christmas ornament for Christ's sake!
Link Posted: 9/3/2004 7:39:31 AM EST
"Laid off Satellite dish installer gets drunk and tries to take out local
cable television" he later said " On second thought, it wasn't that
bright of an idea I guess".

GM
Link Posted: 9/3/2004 7:39:40 AM EST
'I really wish SBC would get us a new bucket truck...it's hell on the car fleet.."
Link Posted: 9/3/2004 7:39:40 AM EST
Really, honey, I tried to call to tell you I was going to be late but I got hung up.
Link Posted: 9/3/2004 7:41:43 AM EST

Originally Posted By die-tryin:
Hmmm it all looked legit til ya get to the LAST pic. where is the CABLE and STRAND at? what is holding up the car at that point?



You can see it running in front of the pole and transformer.
Link Posted: 9/3/2004 7:45:16 AM EST
"Sir, I can't come in to work today...my car is got stucj on the phone lines...yeah...no...no...no...yeah, I'd be up to a drug test...yes I think I'll pass...no I'm not in jail..."

"Honey, I couldn't call you, I swear! Some guys car got stuck on the phone lines, honestly!"
Link Posted: 9/3/2004 7:50:18 AM EST
When Murray finally got his drivers license, the bullies stopped tying his sneakers together and throwing them over the utility pole wires.


Link Posted: 9/3/2004 7:51:57 AM EST

Originally Posted By die-tryin:
Hmmm it all looked legit til ya get to the LAST pic. where is the CABLE and STRAND at? what is holding up the car at that point?



Can you not see the guy wire and shadow on the underside of the vehicle?
It appears the vehicle is against the pole and being held vertical by the guy wire.
Link Posted: 9/3/2004 7:52:38 AM EST
Wife: Honey. I've got something to tell you but first promise that you won't get mad.

Husband: What is it? Your mother coing to visit again?

Wife: Promise first. Then I'll tell you.
Link Posted: 9/3/2004 7:56:28 AM EST
off the parked van.....off the curb...off the pole...dangle from the cable.....nothing but net
Link Posted: 9/3/2004 7:56:51 AM EST
After two unsuccessful unmanned test flights Evel decided to keep his word to his fans [
Link Posted: 9/3/2004 8:00:05 AM EST
Just washed the car and hung it out to dry. The hard part is gonna be getting that little bastard down off the line.
Link Posted: 9/3/2004 8:03:29 AM EST

Originally Posted By die-tryin:
Hmmm it all looked legit til ya get to the LAST pic. where is the CABLE and STRAND at? what is holding up the car at that point?



Look at the blue fire hydrant in that pic and the others and you will see that the wires are running right toward you. They are just to the right (barely discernable) of the telephone pole.
Link Posted: 9/3/2004 8:04:43 AM EST
[Last Edit: 9/3/2004 9:30:54 AM EST by shaggy]
[Jeff Spicoli] "Relax, alright? My old man is a television repairman, he's got this ultimate set of tools. I can fix it." [Jeff Spicoli]
Link Posted: 9/3/2004 8:08:05 AM EST
Hello, is this Blondstar? Ohmygawd........
Link Posted: 9/3/2004 8:08:19 AM EST
It's legit - the pics originally came from Firehouse.com's website, which is to us FF/EMT-types what
ARFCOM is to the Black Rifle afficianado. Pics taken by one of the responders.
Link Posted: 9/3/2004 8:09:05 AM EST
................................................... How in the hell did that car get up there?


Marty: "Doc, I tried to get the car up to speed so I could go back to the future..... But, something went wrong this time..."
Link Posted: 9/3/2004 8:14:50 AM EST
Car up!

CRACKA' DOWN!

BigDozer66
Link Posted: 9/3/2004 9:14:27 AM EST
[Last Edit: 9/3/2004 9:18:08 AM EST by Dog1]
Ap Detroit-In an effort to marry technology to the automotive buying public, Ford in partnership with AOL
and Microsoft, are field-testing a car with a computer, enabling drivers and passengers to surf the
net.

The test vehicle, a Ford Escort, is used. One draw back is the lack of space for the CUP,
monitors, keyboards and the mouse. This lack of space means that a Celluar Phone cannot be
installed.

Says Ford Engineer and grandson of Alexander Graham Bell, C.W. Bell,” The lack of the Celluar
phone for use with the system, has hindered our testing. So we have now attached a phone jack to
the on-board computer system.”

He goes on to say that unfortunately, the cord supplied is only 4 feet long. Requiring the test
subjects to get a running start and try to hook the car on the phone line and then plug the jack into
the box on the pole.

The use of a AOL web browser and Microsoft Operating System has also caused some problems-"We have gotten a ton of porn and penis enlargement e-mails, causing driver distraction, and the OS has been crashing, making the need to turn the car off and then back on." Says Dr. Antia Cherry.

“Obviously we have some refining of the system before it hits showroom floors next year” Says
Ford CEO, Henry Ford the 4th.
Link Posted: 9/3/2004 9:19:47 AM EST

Originally Posted By die-tryin:
Hmmm it all looked legit til ya get to the LAST pic. where is the CABLE and STRAND at? what is holding up the car at that point?



Look at it more closely. the wire in the last pic parallel the pole. you can see them where they go in front of the transformer.

As for a quote. im just speachless.

Ben, The_Emu
Link Posted: 9/3/2004 9:23:12 AM EST
"Ford announced today that the introduction of it's new all electric car, the Voltage, would be post-poned until battery re-charging issues could be addressed."
Link Posted: 9/3/2004 9:26:20 AM EST
Tough kids in that neighborhood! Most kids throw tennis shoes over the powerlines.
Link Posted: 9/3/2004 9:28:45 AM EST
Wow!!! What acceleration!!!
Link Posted: 9/3/2004 1:21:17 PM EST
okay after a gazillion times, I see it. the line in the last picture actuall runs with the pole but its jus goin towards the 2nd pole. What finally gave it away was lookin at the actual transformer and seeing the BLACK line.
Link Posted: 9/3/2004 1:24:05 PM EST
Here, hold my beer. Watch this!
Link Posted: 9/3/2004 1:29:05 PM EST
How in the hell did that doofus manage that feat?
Link Posted: 9/3/2004 1:31:08 PM EST
Charging these fucking electric cars is a bitch.
Link Posted: 9/3/2004 1:35:04 PM EST
I my day we had a saying that fits the picture.

"Liar, Liar hanging from a telephone wire."

MT
Link Posted: 9/3/2004 3:39:53 PM EST

Originally Posted By markl32:
Here, hold my beer. Watch this!



DOH!

I wanted to post that.
Link Posted: 9/3/2004 4:01:18 PM EST
Probably was speeding and ran up the support cable.
Top Top