Warning

 

Close

Confirm Action

Are you sure you wish to do this?

Confirm Cancel
Member Login

Site Notices
Posted: 12/14/2016 7:55:42 PM EST
Why is a clown like this a GOP elector. Oh, never mind.

Anti-Trump elector Chris Suprun paid Ashley Madison while bankrupt and married
Link Posted: 12/14/2016 8:01:36 PM EST
doxxed

Serves him right

Link Posted: 12/14/2016 8:03:51 PM EST
Lulz
Link Posted: 12/14/2016 8:04:53 PM EST
Discussion ForumsJump to Quoted PostQuote History
Originally Posted By Et2ss:
doxxed

Serves him right

View Quote



Link Posted: 12/14/2016 8:06:41 PM EST
Bitch wanted attention, an now he's gonna get it.

Lots of it.
Link Posted: 12/14/2016 8:07:45 PM EST
Link Posted: 12/16/2016 1:04:13 AM EST
Apparently the self proclaimed veteran of 9/11 first responders wasn't hired until October of 2001 by a department that never responded to anything that happened on 9/11.

LOL
Link Posted: 12/16/2016 1:06:04 AM EST
Best. Election. Ever!
Link Posted: 12/16/2016 1:12:37 AM EST


Is he still married? If so, I would expect his home life is a bit stressful right now.


Link Posted: 12/16/2016 1:20:50 AM EST
Discussion ForumsJump to Quoted PostQuote History
Originally Posted By Gator96:
Apparently the self proclaimed veteran of 9/11 first responders wasn't hired until October of 2001 by a department that never responded to anything that happened on 9/11.

LOL
View Quote


What a piece of shit.
Link Posted: 12/16/2016 1:20:52 AM EST
Discussion ForumsJump to Quoted PostQuote History
Originally Posted By vanvideo:
Best. Election. Ever!
View Quote


Fuck yeah it is!
Link Posted: 12/16/2016 1:22:16 AM EST
Doh . Lol 
Mess with the Pepe get the........ uh........ errr...........um........ tadpole ?
Link Posted: 12/16/2016 1:24:11 AM EST
Discussion ForumsJump to Quoted PostQuote History
Originally Posted By Gator96:
Apparently the self proclaimed veteran of 9/11 first responders wasn't hired until October of 2001 by a department that never responded to anything that happened on 9/11.

LOL
View Quote

rekt
Link Posted: 12/16/2016 1:34:31 AM EST
Discussion ForumsJump to Quoted PostQuote History
Originally Posted By Gator96:
Apparently the self proclaimed veteran of 9/11 first responders wasn't hired until October of 2001 by a department that never responded to anything that happened on 9/11.

LOL
View Quote


He's gonna be more infamous than the guy who caught the ball at the Cubs game.
Link Posted: 12/16/2016 1:58:20 AM EST
This guy is Fucked with a capital F.
Link Posted: 12/16/2016 4:52:08 AM EST
[Last Edit: 12/16/2016 4:52:20 AM EST by Ilikeplants]
let's just bump this up shall we?

Can/Will? Texas un elector him?
Link Posted: 12/16/2016 4:57:11 AM EST
How the fuck did this asshole clown become an elector!!??
Link Posted: 12/16/2016 5:45:55 AM EST
Looks like his 15 minutes is going to last awhile. Kek
Link Posted: 12/16/2016 9:36:07 AM EST
Discussion ForumsJump to Quoted PostQuote History
Originally Posted By SirSqueeboo:


He's gonna be more infamous than the guy who caught the ball at the Cubs game.
View Quote
What happened at the Cubs game?  I don't follow baseball.
Link Posted: 12/16/2016 9:37:48 AM EST
Discussion ForumsJump to Quoted PostQuote History
Originally Posted By Merlin:
What happened at the Cubs game?  I don't follow baseball.
View Quote View All Quotes
View All Quotes
Discussion ForumsJump to Quoted PostQuote History
Originally Posted By Merlin:
Originally Posted By SirSqueeboo:


He's gonna be more infamous than the guy who caught the ball at the Cubs game.
What happened at the Cubs game?  I don't follow baseball.



Steve Bartman Incident
Link Posted: 12/16/2016 9:39:41 AM EST
Discussion ForumsJump to Quoted PostQuote History
Originally Posted By RDak:
How the fuck did this asshole clown become an elector!!?? <img src=http://www.ar15.com/images/smilies/smiley_confused.gif border=0 align=middle>
View Quote


By lying.

Link Posted: 12/16/2016 9:43:48 AM EST
Discussion ForumsJump to Quoted PostQuote History
Originally Posted By RDak:
How the fuck did this asshole clown become an elector!!?? <img src=http://www.ar15.com/images/smilies/smiley_confused.gif border=0 align=middle>
View Quote

Because in general the GOP is incompetent.
Link Posted: 12/16/2016 9:47:01 AM EST


He dun fucked up
Link Posted: 12/16/2016 9:48:05 AM EST
What a full on sack of shit
Link Posted: 12/16/2016 9:48:18 AM EST
Discussion ForumsJump to Quoted PostQuote History
Originally Posted By NM_desert_rat:

Because in general the GOP is incompetent.
View Quote

This right here.

If nothing else, and I don't even think that Ben Shapiro can argue, Trump is slowly teaching the GOP how to get shit in order and get things done while FIGHTING idiocy and the media.
Link Posted: 12/16/2016 10:05:21 AM EST
I'm surprised.
I figured he was more a " Grinder" type of cheater.
Link Posted: 12/16/2016 10:09:21 AM EST
hahaha the democrat plant is getting reemed.
Link Posted: 12/16/2016 10:19:07 AM EST
Discussion ForumsJump to Quoted PostQuote History
Originally Posted By Gator96:
Apparently the self proclaimed veteran of 9/11 first responders wasn't hired until October of 2001 by a department that never responded to anything that happened on 9/11.

LOL
View Quote

Link Posted: 12/16/2016 10:21:38 AM EST
Enjoy your circle-jerk. The only people who care about this are conservatives.

Liberals don't give a shit about cheating. The liberals just use situations like this to justify their own twisted lifestyles.
Link Posted: 12/16/2016 10:23:04 AM EST
Love it when people who pass themselves off as paragons of virtue get smacked down.


Super-double bonus when it's a raving idiot libtard.


Link Posted: 12/16/2016 10:25:26 AM EST
Discussion ForumsJump to Quoted PostQuote History
Originally Posted By Ragin_Cajun:
Bitch wanted attention, an now he's gonna get it.

Lots of it.
View Quote

Never call in an airstrike to your own position.
Link Posted: 12/16/2016 10:26:32 AM EST
[Last Edit: 12/16/2016 10:30:58 AM EST by TheNamelessOne]
Discussion ForumsJump to Quoted PostQuote History
Originally Posted By Silverbulletz06:

This right here.

If nothing else, and I don't even think that Ben Shapiro can argue, Trump is slowly teaching the GOP how to get shit in order and get things done while FIGHTING idiocy and the media.
View Quote



fuck Ben Shapiro, hes pissed Hillery didn't win and he couldn't tell us "Told you so"

if he can't look past his personal issues over the whole breitbart thing he can screw off.

he voted for neither and that should tell you all you need to know taking your ball and going home is not a moral high ground.

Edit: not a huge Trump fan but i saw that he was easily the better choice honestly i felt better voting Trump than i did Bush McCain or Romney.
Link Posted: 12/16/2016 10:44:39 AM EST
Discussion ForumsJump to Quoted PostQuote History
Originally Posted By SirSqueeboo:


He's gonna be more infamous than the guy who caught the ball at the Cubs game.
View Quote View All Quotes
View All Quotes
Discussion ForumsJump to Quoted PostQuote History
Originally Posted By SirSqueeboo:


He's gonna be more infamous than the guy who caught the ball at the Cubs game.

I forgot about that.

https://en.wikipedia.org/wiki/Steve_Bartman_incident

At the time of the incident, Mark Prior was pitching a three-hit shutout for the Cubs in the eighth inning. The Cubs led the game 3–0 and also held a series lead of three games to two. They were five outs away from reaching the World Series for the first time since 1945; the Cubs had not been baseball's champions since 1908. Luis Castillo was at bat for the Marlins with one out, and a full count, with teammate Juan Pierre on second base.

...

Bartman's name, as well as personal information about him, appeared on Major League Baseball's online message boards minutes after the game ended. As many as six police cars gathered outside his home to protect Bartman and his family following the incident. Afterwards, then-Illinois Governor Rod Blagojevich suggested that Bartman join a witness protection program, while then-Florida Governor Jeb Bush offered Bartman asylum.


Link Posted: 12/16/2016 10:45:00 AM EST
[Last Edit: 12/16/2016 10:56:59 AM EST by AR_Cowboy]
if there ever was a more worth case for hot tar and feathers this guy earned it. Where does he live and what does he currently do in Texas? In other words why is he here?

eta: Read the article. He is here in Dallas free loading off of his wife. He does not have a job.
Link Posted: 12/16/2016 10:46:22 AM EST
Discussion ForumsJump to Quoted PostQuote History
Originally Posted By Gator96:
Apparently the self proclaimed veteran of 9/11 first responders wasn't hired until October of 2001 by a department that never responded to anything that happened on 9/11.

LOL
View Quote

Oh my!
Link Posted: 12/16/2016 4:24:06 PM EST
Link Posted: 12/16/2016 6:31:39 PM EST
Felony?

Suprun also claims to currently be a paramedic with Freedom EMS in Dallas. But records from the Texas Department of State Health Services indicate there's no such company. A firm with that name used to exist in Houston, but it went out of business in 2008, according to DSHS.

...

Texas Penal Code § 37.11. Impersonating Public Servant
(a) A person commits an offense if he: (1) impersonates a public servant with intent to induce another to submit to his pretended official authority or to rely on his pretended official acts; or (2) knowingly purports to exercise any function of a public servant or of a public office, including that of a judge and court, and the position or office through which he purports to exercise a function of a public servant or public office has no lawful existence under the constitution or laws of this state or of the United States. (b) An offense under this section is a felony of the third degree.

...

And arrest for impersonating an EMT or Firefighter in Texas has legal precedence:

http://www.fireengineering.com/articles/2013/08/texas-man-arrested-for-impersonating-firefighter.html

A man who was arrested a few months ago after police said he pretended to be a Dallas (TX) firefighter was arrested again over the weekend for impersonating a Denton firefighter, reports MyFoxDFW.com.
View Quote
Link Posted: 12/16/2016 6:34:38 PM EST
I can't believe what a tool this Chris Suprun guy is.
Link Posted: 12/16/2016 6:52:17 PM EST
Top Top